بررسی‌ تخصصیراهنمای خرید

بررسی تبلت‌های جدید سری گلکسی Tab S9 سامسونگ؛ مدل ایده‌آل‌تان را بشناسید

تبلت‌ها این روزها بیشتر از هر وقت دیگری در بین اقشار متفاوت جامعه از دانش‌آموزان و دانشجویان تا کارمندان و کارکنان مشاغل مختلف محبوب شده‌اند و به خوبی می‌بینیم که چطور به صورت گسترده در محیط‌های گوناگون استفاده می‌شوند. دلیل اصلی این محبوبیت‌ها، چیزی جز پیشرفت‌های عملکردی قابل توجه، سازگاری بالا با نیازهای کاربران و امکان اتصال به یک شبکه فراگیر نیست.

طی این سال‌ها سبک زندگی افراد با تحولات بزرگی مواجه شده و پدیده‌هایی مانند دورکاری و کار کردن در خانه باعث شده تا مرزهای قدیمی کار، سرگرمی و زندگی کم‌رنگ شود. بر اثر این تحولات نیازها و چالش‌های جدیدی برای کاربران دستگاه‌ها و ابزارهای دیجیتال پیش آمده که برطرف کردن آنها نیازمند قابلیت‌هایی پیشرفته و بهینه است.

استاندارد جدید برای تبلت‌‌ها

بررسی گلکسی Tab S9 سامسونگ
بررسی گلکسی Tab S9 سامسونگ

سامسونگ جدیدترین محصولات سری گلکسی Tab S9 خود را با در نظر گرفتن کاربردهای شخصی‌ و تجاری متنوع و ویژگی‌های کلیدی مشترک در هر سه مدل، طراحی کرده است. این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای مختص هر کاربر و حرفه، قابلیت‌های نوینی را به محصولات خود افزوده که مهم‌ترین آنها، بهره‌مندی از پردازنده کوالکام Snapdragon® ۸ Gen 2  برای گلکسی، با قوی‌ترین و سریع‌ترین عملکرد ممکن است. همین طور می‌توان به قلم S Pen داخلی با تاییدیه IP68 اشاره کرد که به کاربران کمک می‌کند تا در هر جایی ایده‌های خود را توسعه دهند. سری Tab S9 نخستین تبلت‌های سری Tab S سامسونگ محسوب می‌شود که تاییدیه IP68 را دریافت کرده است و اکنون کاربران سامسونگ به‌راحتی می‌توانند در داخل و یا خارج از خانه بدون هیچ‌گونه چالشی با این دستگاه‌ها کار کنند.

برای شمایی که تصمیم دارید ایده‌آل‌ترین گزینه ممکن را از بین محصولات این خانواده انتخاب کنید، در ادامه جزییات کاملی از توانمندی‌های هر کدام از مدل‌ها را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

به‌طور کلی، برای انجام کارهای روزمره، Tab S9 به تمامی نیازهای کاری شما پاسخ می‌دهد. Tab S9+ برای کسانی که نیازمند جابجایی زیاد و به دنبال قابلیت حمل بسیار بالا هستند، عالی است. در نهایت نیز صفحه نمایش بزرگ‌تر S9 Ultra برای افرادی که تولید محتوا انجام می‌دهند، انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. در ادامه ببینید که سازگارترین مدل با نیازهای شما کدام است.

 

گلکسی S9 Ultra

گلکسی S9 Ultra
بررسی گلکسی Tab S9 سامسونگ

گلکسی Tab S9 Ultra با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی خود، رقیب مهمی برای بسیاری از لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌رود. در این مدل فضای بصری گسترده‌ای که در اختیار کاربران است، شرایط ایده‌آلی را برای طراحی و نمایش ایده‌های نوآورانه کاربران فراهم می‌کند. صفحه نمایش بزرگ و چشمگیر S9 Ultra برای کسانی که قصد دارند به طور همزمان از چند برنامه استفاده کنند، یک بستر کاملا کاربردی خواهد بود. همچنین در تمام مدل‌های سری Tab S9 سامسونگ، از قابلیت Multiview به چند شکل مختلف پشتیبانی می‌شود. هر کاربر می‌تواند بر اساس نوع تجربه موردنیاز خود، برنامه‌های متفاوتی را در کنار هم بچیند. برای نمونه این ویژگی هنگام خواندن یک مقاله در حالی که یک ویدیو تماشا می‌کنید یا ویرایش یک سند در حالی که به یک ایمیل پاسخ می‌دهید، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

محتوای ارائه شده در صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2x این مدل با پشتیبانی از طیف وسیعی از رنگ‌ها، بسیار زنده و واقعی به‌نظر می‌رسد. فناوری Vision Booster جدید نیز به‌طور خودکار نور زیاد را تشخیص داده و برای خلق تجربه‌ای چشم‌نواز، شفافیت رنگ‌های طبیعی را به حداکثر می‌رساند. همچنین ویژگی Eye Comfort با کاهش نور آبی تصاویر، خستگی چشم را تا بیش از ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.  این در حالی است که در مکان‌های کم‌نور و تاریک با فعال‌سازی حالت تاریک صفحه نمایش، راحتی چشم کاربر بیشتر می‌شود. S9 Ultra همچنین نمونه‌ای عالی از قدرت اکوسیستم متصل گلکسی است که گردش کار را بسیار ساده‌تر می‌کند. با ویژگی جدید Multi-Control، می‌توانید گوشی هوشمند خود را با کمک صفحه‌کلید و پد لمسی کنترل کنید.

Samsung DeX یکی دیگر از امکانات برجسته S9 Ultra برای نمایش محتوای تبلت روی صفحه نمایش بزرگ‌تر است. علاوه بر این، قلم محبوب S Pen Pro2، امکان استفاده در زوایای ۵۰ تا ۶۰ درجه را برای انواع کاربردهای نوشتاری و طراحی‌های خلاقانه به کاربران ارائه می‌دهد.

در نهایت، کاربران می‌توانند از طریق اتصال Wi-Fi 6E آن در خانه، محل کار و هر جای دیگری از تبلت خود استفاده کنند. این نوع اتصال، پشتیبانی از برنامه‌های با پهنای باند بالا را تضمین می‌کند.

نکات مهم :

  • صفحه نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با S9 و S9+، ایده‌آل برای یادداشت‌برداری و مولتی‌تسکینگ
  • حافظه ۲۵۶ گیگابایت با امکان افزایش تا یک ترابایت و رم ۱۶ گیگابایتی
  • باتری ۱۱,۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر طولانی برای بهره‌وری بیشتر

 

گلکسی Tab S9+

گلکسی Tab S9+
بررسی گلکسی Tab S9 سامسونگ

این روزها، قابل حمل بودن یک دستگاه هوشمند اهمیت فراوانی پیدا کرده است. Tab S9+ با ویژگی جدید دو سیم‌کارته بودن (سیم‌کارت فیزیکی و eSIM) خود، به شما امکان می‌دهد در حال حرکت و در مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید.

به جز این، تبلت S9+ دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی، عمر باتری طولانی و امکان ارتقاء حافظه تا یک ترابایت است. این تبلت با وزنی حدود ۵۸۰ گرم قابلیت حمل راحت و سبکی را ارائه داده و با باتری بیش از ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود تمامی نیازهای کاربران در حین حرکت را به خوبی پاسخ می‌دهد. در این میان نباید از پیوستگی و اتصال فعال به اکوسیستم گلکسی نیز غافل شد. قابلیتی که انتقال اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر را بسیار آسان می‌کند.

شما می‌توانید گلکسی Tab S9+ را به یک کیبورد متصل کرده و در مسیر رفتن به جلسه کاری خود یادداشت‌ها و فایل‌های خود را ویرایش و طراحی کنید. به کمک پشتیبانی از برنامه‌های نصب شده‌ای مانند Good Notes و ArcSite، از دست‌نویس‌ها و طراحی‌های CAD/CAM حرفه‌ای خود لذت خواهید برد.

 

نکات مهم :

  • اتصال ۵G
  • صفحه نمایش ۴ اینچی برای اجرای همزمان چند برنامه
  • برنامه‌های از پیش نصب شده حرفه‌ای از جمله Good Notes و ArcSite

 

گلکسی Tab S9

گلکسی Tab S9
بررسی گلکسی Tab S9 سامسونگ

امروزه دستگاه‌های هوشمند همراه مانند تبلت‌ها، تقریبا در تمامی صنایع جایگزین فرآیندهای تجاری سنتی شده‌اند. آنها می‌توانند در انجام طیف گسترده‌ای از وظایف متنوع مانند: برقراری ارتباط با مشتریان، پردازش سفارشات، مدیریت پایگاه داده و همچنین آموزش و یادگیری استفاده شوند. برای استفاده‌ شخصی نیز این دستگاه‌ها طیف گسترده‌ای از کارهای روزمره را به سریع‌ترین شکل انجام می‌دهند.

تمامی این ویژگی‌ها را می‌توان در تبلت ۱۱ اینچی گلکسی Tab S9 سامسونگ سراغ گرفت. بدنه سبک قابل حمل و باتری ۸,۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی از Tab S9 یک تبلت هوشمند ساخته که برای یک روز کاری کامل نیازهای کاربران را برطرف می‌کند.

در زمینه خلق ویدیو اپلیکیشن حرفه‌ای ویرایش ویدیو به ‌نام LumaFusion ساخت محتوای قابل اشتراک‌گذاری را آسان می‌کند. همچنین به کمک قابلیت Quick Share اکنون می‌توان تصاویر، ویدیوها و حتی فایل‌های بزرگی که با دوربین‌های گلکسی گرفته شده‌ را به‌راحتی با تبلت‌های سری گلکسی Tab S9 به اشتراک گذاشت.

 

نکات مهم :

  • سبک‌ترین مدل سری تبلت‌های Tab S9 سامسونگ با صفحه نمایش ۱۱ اینچ
  • اتصال Wi-Fi 6E برای ایجاد یک شبکه بی‌سیم کاربردی
  • بهره‌مندی از پردازنده‌ مشابه Tab S9+ و S9 Ultra با عملکرد ممتاز
  • یک دستگاه ایده‌آل برای دیجیتالی کردن کسب‌وکارها و جایگزینی فرآیندهای مبتنی بر کاغذ
بررسی گلکسی Tab S9 سامسونگ
بررسی گلکسی Tab S9 سامسونگ

بررسی گلکسی Tab S9 سامسونگ

مجموعه تبلت‌های جدید سری گلکسی Tab S9 سامسونگ دستگاه‌هایی هستند که به‌شکلی هدفمند برای پاسخگویی به کارهای مولتی‌تسکینگ در تمامی شرایط و موقعیت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. این محصولات به کاربران اجازه می‌دهند تا در مسیر بهبود کارایی و تحول دیجیتال خود، از گزینه‌های سودمند و انعطاف‌پذیر اکوسیستم متصل گلکسی بهره‌مند شوند.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا