اخبار

بروزرسانی اندروید ۶ برای گوشی وان ام ۸ اچ‌تی‌سی تایید شد

HTC One M9 review (37)-650-80

 
کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی بلافاصله پس از انتشار اندروید ۶ مارشمالو در ماه گذشته، لیستی از گوشی‌های این کمپانی که بروزرسانی اندروید ۶ را دریافت می‌کنند، منتشر کرد. اچ‌تی‌سی به طور رسمی اشاره کرده بود که گوشی‌های وان ام ۹ و وان ام ۸ این برورسانی را تا پایان سال دریافت خواهند کرد. با ما همراه باشید.
وان ام ۸ و وان ام ۹ به ترتیب پرچمداران سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ کمپانی اچ‌تی‌سی هستند که به گفته مدیران این برند تایوانی در کنار برخی از مدل‌های این شرکت، اندروید ۶ مارشمالو را دریافت خواهند کرد. وان ام ۸ با توجه به بدنه‌ی فلزی، مشخصات فنی مناسب و کاهش قیمتی که طی یک سال اخیر داشته همچنان مورد توجه طرفداران این برند است.
گفته می‌شود گوشی وان ام ۸ اچ‌تی‌سی توانسته گواهینامه بلوتوث SIG را در زمینه‌ی بروزرسانی اندروید ۶ اخذ کند و زودتر از وان ام ۹، اندروید مارشمالو را دریافت خواهد کرد. همانطور که در اسکرین‌شات منتشر شده می‌بینید این تاییدیه مربوط به تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) است.
یادتان باشد اعلام تاریخ احتمالی این بروزرسانی یا عرضه زودتر از موعد آن نسبت به وان ام ۹ تنها یک گمانه‌زنی است و در تاییدیه Bluetooth SIG نه به تاریخ انتشار اندروید ۶ مارشمالو برای گوشی وان ام ۸ اشاره شده نه به جزئیات دیگر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا