اخبار

برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

مراسم مجمع و پنجمین دوره انتخابات  هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با حضور پرشور اعضای صنف در هتل استقلال تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، در مراسم  مجمع سالیانه  این سازمان که از صبح تا عصر امروز پنج شنبه هفتم دی ماه ۹۶ در تالار دریای نور هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد ، پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس برای اولین بار در تاریخ حیات این تشکل مردم نهاد به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.
اعضای صنف در صف هایی منظم امروز ، پس از احراز هویت و طی مراحل کنترل مدارک، پای صندوق های الکترونیکی رای آمدند و به کاندیداهای موردنظر خود رای دادند.
 

به خواسته های صنف جامه عمل پوشاندیم

در این  مراسم ، ناصرعلی سعادت، رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، ضمن قدردانی از اعتماد صنف به هیات مدیره چهارم طی سه سال اخیر، به مهم ترین دستاوردها و اقدامات سازمان طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: با تلاش های اعضای هیات مدیره و دبیرخانه موفق شدیم بودجه سازمان را تا ۱۰ برابر افزایش دهیم.
 
برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
 
او به تحقق خواسته های مختلف صنف طی سه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: دستاوردها و اقدامات گوناگون سازمان طی سه سال گذشته بارها طی این مدت اطلاع رسانی شده  است . در این میان برگزاری الکترونیکی انتخابات، یکی از خواسته های دیرینه اعضای صنف بود که خوشبختانه در این دوره با تلاش ها و بررسی های هیات مدیره و ستاد اجرایی انتخابات ، رنگ اجرا به خود گرفت و موفق شدیم با همکاری شرکت سیتاد از مجموعه راهبر، پنجمین دوره انتخابات  سازمان را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.
سعادت در این خصوص ادامه داد: شرکت سیتاد که برگزاری موفق انتخابات شهر و روستاها را به صورت الکترونیکی در کارنامه دارد، در ما اطمینان و قوت قلب ایجاد کرد تا بتوانیم برگزاری الکترونیکی انتخابات سازمان را با نظارت دقیق ستاد اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات به دست آنها بسپاریم.
رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ضمن اظهار خرسندی از سربلندی صنف در برگزاری انتخابات الکترونیکی خود گفت: خوشبختانه با همکاری های صورت گرفته امروز موفق شدیم از برگزاری الکترونیکی انتخابات سربلند بیرون بیاییم و انتخابات سازمان بدون هیچ شک و شبهه ای در صحت و امنیت برگزار شد.
او درخصوص لزوم به روز آوری آئین نامه سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: با وجود تغییرات روز افزون حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، آئین نامه سازمان به روزآوری نشده و در بسیاری موارد این  عدم به روزآوری دست ما را در اجرای برخی فعالیت ها بست.
سعادت ضمن  قدردانی از منتقدان سازمان گفت: از تمام منتقدان سازمان متشکریم که با نقدهای سازنده خود باعث بهبود و ارتقا عملرد سازمان شدند. قطعا اگر نتوانستیم در دوره اخیر برخی کارها را انجام دهیم  حتما موضوع در چارچوب آئین نامه سازمان نبوده است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای از  فعالیت هیات مدیره و  تلاش های شبانه روزی دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و همچنین حضور همکاران دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در مراسم انتخابات الکترونیکی امروز قدردانی کرد.
 
برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
 

سازمان را به جایگاه واقعی اش رساندیم

اصغر رضانژاد دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران  در مراسم مجمع اقدامات و فعالیت های دبیرخانه و هیات مدیره سازمان طی سه سال گذشته را تشریح و تاکید کرد از طریق پاسخ گویی متعهدانه ، ارتباطات عملگرایانه با نهادها و دستگاه های دولتی و همچنین افزایش ارزش مجوز فعالیت سازمان موفق شدیم تعداد اعضا را طی این مدت دو برابر کنیم.
رضانژاد با اشاره به نمودار رشد تعداد اعضا و درآمدهای سازمان در سه سال گذشته گفت: برخی مدعی هستند که افزایش تعداد اعضای سازمان در این سه سال حاصل تلاش هیات مدیره  ادوار گذشته بوده و بذر کاشته شده اکنون به ثمر نشسته است که باید بگویم اگر منحنی صعودی عضویت در دور بعد هم ادامه پیدا کند، حرفشان قابل قبول است.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران درخصوص ارتباط و تعامل مثبت سازمان با نهادهای حاکمیتی در این دوره تاکید کرد: ما منتظر نماندیم تا از ما دعوت شود، بلکه آنقدر پیگیری کردیم تا به خواسته خود رسیدیم.
 
برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
 
رضانژاد درباره ارتباط سازمان با اعضا طی دوره اخیر گفت: افزایش تعداد اعضای سازمان و برگه های رای در این دوره چشم گیر و  قطعا تکرار نشدنی است .
رضانژاد ادامه داد: آمار جذب عضو تا بیش از دو برابر در این دوره مستند و معیار خوبی برای اثبات تعامل نزدیک سازمان با صنف است.
 

آراء الکترونیکی محرمانه و به صورت دستی قابل شمارش است

بهناز آریا رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در این مراسم به تشریح فرایند الکترونیکی انتخابات پرداخت و گفت: آراء الکترونیکی در این دوره انتخابات محرمانه و به صورت دستی قابل شمارش است.
 
برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
 
آریا در این رابطه ادامه داد: براساس فرایند  رای گیری الکترونیکی دراین دوره از انتخابات ، رای دهندگان پس از احراز هویت، می توانند  رای خود را در صندوق های مخصوص به صورت الکترونیکی با وارد کردن کد کاندیداهای موردنظر ثبت کنند. و در نهایت  یک پرینت از رای به صورت محرمانه چاپ و در صندوق انداخته می شود که این مساله حتی امکان شمارش دستی آراء را هم فراهم می کند.
به گفته رئیس ستاد اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم برای بروز هرگونه مشکل در انتخابات الکترونیکی سازمان از قبل اندیشیده شده بود و خوشبختانه در این فرایند به هیچ مشکلی برنخوردیم.
اعضای ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران را بهناز آریا، محمود محسنی نیا و حسین تبریزی تشکیل می دادند.
 

تایید صحت فرایند انتخابات

حجت اله مسعودی، رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به تشریح گزارش تایید این هیات درخصوص کل فرایند انتخابات سازمان پرداخت و گفت: پیش از برگزاری انتخابات این هیات طی جلسات مختلف بررسی های لازم را بر فرایند برگزاری انتخابات این دوره انجام داده است و خوشبختانه فرایند این دوره انتخابات به صورت الکترونیکی کاملا منطبق بر آئین نامه انتخابات سازمان صورت گرفته است.
اعضای هیات نظارت بر انتخابات این دوره را  علیرضا پورنقش بند، حجت اله مسعودی، جواد برادران حق، آزاده داننده و رحیم ناصری تشکیل می دادند.
 
برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
 

ارائه گزارش های مالی، بازرسی و حسابرسی سازمان

 آزاد معروفی عضو هیات مدیره و خزانه دار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در این مراسم به ارائه گزارش های مالی طی یک سال اخیر سازمان پرداخت.
اوبا اشاره به دو برابر شدن درآمد سازمان طی یکسال گذشته گفت: زمانی که هیات مدیره دور چهارم برکرسی سازمان نشست کسری انباشته داشتیم، اما اکنون کسری به مازاد تغییر کرده و از سال گذشته تاکنون درآمد سازمان دو برابر شده است.
در ادامه این مراسم، جواد برادران حق، بازرس اصلی هیات مدیره سازمان گزارش بازرسی طی یک سال اخیر را ارائه کرد و در این گزارش به بررسی ابعاد عملکرد دبیرخانه و هیات مدیره اشاره کرد.
همچنین گزارش حسابرسی از سوی نماینده موسسه حسابرسی ارائه شد و مورد تصویب مجمع قرار گرفت.
در آخرین این بخش از مراسم مجمع روزنامه فناوران اطلاعات برای پنجمین سال پیاپی به عنوان روزنامه کثیرالانتشار سازمان با کسب حداکثر آراء انتخاب شد.
 
برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
 

اعلام نتایج انتخابات و معرفی منتخبان آن

برگزیدگان پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در چهار شاخه شرکت ها فروشگاه ها مشاوران و بازرس به شرح اعلام شد.
در شاخه شرکت ها به ترتیب محمدعلی یوسفی زاده با ۹۵۶ رای، وحید تائب با ۸۴۴ رای، رضاکرمی با ۸۲۰ رای، شهاب جوانمردی با ۷۷۰ رای، سیدعلی آذرکاربا ۷۵۶ رای، مریم خاوازی با ۷۳۰ رای، محمدباقر اثنی عشریبا ۷۲۶ رای، محمدرضا حدادی با ۷۲۲ رای، سعید محمدی با ۷۱۰ رای، جعفر محمدی با ۶۹۲ رای، حسام میرآرمندهی با ۶۶۶رای، وحید صدوقی با ۶۵۳ رای، محمد فاطمی اردکانی با ۶۲۲ رای، پرشاد صفایی فراهانی با ۶۱۷ رای، احسان اله مدیری با ۵۴۱ رای همگی به عنوان اعضای اصلی  و  حمید یزدانی با ۵۳۰ رای، حمید بابادی نیا با ۴۷۶ رای، مازیار گنجه ای با ۴۴۲ رای هر سه نفر به عنوان اعضای علی البدل به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.
در شاخه مشاوران، علیرضا کشاورز جمشیدیان با ۱۲۱ رای، مهرداد خداوردیان با ۱۲۰ رای، مجتبی مددخانی با ۹۸ رای همگی به عنوان اعضای اصلی و علی عباس نژاد با کسب ۹۱ رای به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.
 
برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
 
در شاخه فروشگاه ها ، سیامک غنیمی فر با ۱۰ رای، حمید توسلی با ۸ رای،  احسان بیات با ۷ رای به عنوان اعضای اصلی و بابک صالحی با ۳ رای به عنوان عضو علی البدلَ برگزیدگان شاخه فروشگاه های این دوره بودند که به پنجمین دوره هیات مدیره سازمان راه یافتند.
در شاخه بازرس آزاد معروفی به عنوان بازرس اصلی و عبدالرضا زندیه وکیل به عنوان بازرس علی البدل با کسب بیشترین آرا انتخاب شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا