اخبار

بسته الحاقی بازی Alan Wake برای اکس باکس رایگان شد

چندی پیش مایکروسافت به همراه استودیو Alan Wake در پستی مشترک اعلام کردند که دارندگان بازی Alan Wake می‌توانند هر دو محتوای الحاقی The Writer و The Signal را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بر روی یکی از کنسول‌های اکس باکس ۳۶۰ یا اکس باکس وان تجربه کنند.
البته ناگفته نماند که اگر شما اقدام به خرید بازی Quantum Break کرده باشید، درون بسته کدی موجود است که با استفاده از آن می‌توانید بازی Alan Wake و هر دو محتوای الحاقی را به‌صورت رایگان دانلود نمایید.
اما اگر هیچ‌کدام از ویژگی‌های بالا شامل شما نمی‌شود و هم‌اکنون نیز مایل به تجربه هر دو محتوای الحاقی ذکر شده هستید، می‌بایست با پرداخت مبلغ ۲۰ دلار برای The Signal و ۷ دلار برای The Writer اقدام به خریداری آن کنید.
شایان به ذکر بوده که بازی Alan Wake 14 مِی سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم‌های اکس‌ باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی منتشر گردید. این بازی با ارائه داستانی چالش‌برانگیز و گیم‌پلی لذت‌بخش توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدین را به‌سوی خود جذب نماید.
داستان بازی توسط آقای Sam Lake نوشته‌شده و پیرامون نویسنده‌ای مرموز که مهارت خاصی در نوشتن کتاب‌هایی با ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی دارد، روایت می‎‌شود. وی دچار یک سری کابوس شبانه شده و مداوم تصور می‌کند که موجوداتی از جنس تاریکی به دنبالش بوده و قصد جان او را کرده‌اند. این تازه شروع کابوس‌های شخصیت اصلی بازی یعنی Alan Wake است.
منبع :VG247

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا