اخبار

بلاخره اپدیت ویندوز ۱۰ موبایل برای لومیا ۵۳۵ در خاورمیانه منتشر شد

بسیاری از دوستداران و کاربران لومیا‌های مایکروسافت در انتظار انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ این کمپانی هستند؛ حال آنکه براساس اخبار منتشر شده، ردموندی‌ها بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را برای لومیا ۵۳۵ در خاورمیانه منتشر کرده‌اند.
براساس اطلاعات ارائه شده مایکروسافت بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را برای لومیا ۵۳۵ در خاورمیانه منتشر کرده است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که کاربران این گوشی هوشمند از سری لومیا در کشور‌های مصر و اردن با دریافت بروزرسانی مورد نظر، انتشار این نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت را تایید کرده‌اند.
در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد این بروزرسانی منتشر نشده است؛ بطوریکه حتی کد نسخه‌ی مورد نظر نیز در دست نیست. مایکروسافت هنوز بصورت رسمی اطلاعاتی را در این خصوص ارائه نکرده و انتشار بروزرسانی ویندوز ۱۰ را برای لومیا ۵۳۵ در خاورمیانه تایید نکرده است.
 
بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل برای لومیا ۵۳۵
اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود که حکایت از عرضه‌ی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌های هوشمند قدیمی لومیای مایکروسافت در میانه‌های ماه فوریه داشت. با نگاهی به شایعات منتشر شده می‌توان تصدیق کرد که شنیده‌ها در آن زمان رنگ واقعیت به خود گرفته و مایکروسافت در حال انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌های هوشمند خود است. با توجه به آغاز عرضه‌ی این نسخه باید منتظر انتشار ویندوز ۱۰ موبایل در سایر مناطق نیز باشیم.
پیش از منطقه‌ی خاورمیانه، مایکروسافت یک ماه قبل این نسخه از سیستم‌عامل خود را در آمریکای لاتین برای لومیا ۵۳۵ منتشر کرده بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا