اخبار تکنولوژی

بلوجونیور، عیدی مناسب فرزند شما

نوروز و شروع سال جدید نزدیک است. بلو با پیشنهاد ویژه‌ای که برای شما و فرزند شما دارد، این‌جا است تا امسال را از سال‌های دیگر متمایز کند. این پیشنهاد ویژه بلوجونیور است؛ محصولی از بلوبانک سامان که برای کودکان ۷ تا ۱۴ سال طراحی شده و فرصتی است که از طریق آن می‌توانید برای کودک خود حساب بانکی باز کنید و عیدی امسال را همراه با آموزش مسائل مالی به‌شکلی متفاوت هدیه دهید.

بلوجونیور چیست؟

بلوجونیور در حقیقت یک حساب بانکی مستقل به همراه اپلیکیشن و بلوکارت شخصی برای فرزند شماست و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در بلو حساب باز کنند و با نظارت و کمک شما از همان سن مفاهیم مالی را به سادگی یاد بگیرند. بنابراین این حساب نه تنها فضایی برای آموزش مسائل مالی به فرزند را فراهم می‌کند، بلکه استقلال مالی کنترل شده‌ای را نیز به او می‌دهد.

بلوجونیور

چطور می‌توان از بلوجونیور استفاده کرد؟

برای دریافت بلوجونیور کافیست:

  • حساب بلو داشته باشید
  • اپلیکیشن بلوجونیور را دانلود و نصب کنید
  • در اپلیکیشن، برای فرزند خود حساب باز کنید

لازمه استفاده از بلوجونیور این است که شما به عنوان والد کودک، کاربر بلو باشید. پس از نصب بلوجونیور با ورود به قسمت والدین و وارد کردن اطلاعات حساب بلوی خود، از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات هویتی کودک را وارد کنید و مراحل احراز هویت را پشت‌سر بگذارید.

بلوجونیور به شما این امکان را می‌دهد تا برای حداکثر چهار فرزند خود حساب بانکی بسازید و به هر حسابی دسترسی جداگانه داشته باشید.

توجه داشته باشید که تنها یک والد می‌تواند به حساب بانکی فرزندتان دسترسی داشته باشد و نظارت هر دو والد بر یک حساب، ممکن نیست.

پس از تکمیل و باز کردن حساب، کارت بانکی جذاب، رنگارنگ و منحصربه‌فردی برای فرزندتان ارسال می‌شود.

بلوجونیور

با بلوجونیور کودک من چه چیزهایی یاد می‌گیرد؟

  • مفهوم پول و بانک: با داشتن حساب و بلوکارت شخصی، فرزند شما با مفهوم پول و نحوه‌ استفاده از آن آشنا می‌شود.
  • پس‌انداز: بلوجونیور به فرزند شما کمک می‌کند تا با مفهوم پس‌انداز و اهمیت آن آشنا شود و برای آینده‌ خود برنامه‌ریزی کند.
  • تراکنش‌های بانکی: فرزند شما با انجام تراکنش‌های بانکی، مانند خرید و کارت‌به‌کارت به سادگی با سیستم بانکی آشنا می‌شود.
  • مدیریت: بلوجونیور به فرزندتان کمک می‌کند تا با مفاهیم اولیه‌ی اقتصادی، مانند خرید و فروش، آشنا شود و مدیریت مالی را از همان کودکی به راحتی فرا بگیرد.

مزایای بلوجونیور برای والدین

  • امکان نظارت: شما به عنوان والد کودک، می‌توانید هر لحظه بر تراکنش‌ها و جزئیات مربوط به حساب فرزند خود نظارت داشته باشید و در امنیت و آسودگی کامل به تربیت هوش اقتصادی او بپردازید.
  • آموزش مفاهیم مالی: بلوجونیور با فراهم کردن محیطی جذاب و ساده به شما کمک می‌کند تا مفاهیم مالی را به طور عملی به فرزند خود آموزش دهید.
  • استقلال مالی: بلوجونیور با ایجاد استقلال مالی برای کودک، به شما کمک می‌کند تا به راحتی او را برای آینده و مواجه با چالش‌های مالی آماده کنید.

بلوجونیور، یک عیدی‌ ماندگار و دوست‌داشتنی

بلوجونیور نه تنها یک سرمایه‌گذاری برای آینده‌ کودک، بلکه یک عیدی جذاب و هیجان‌انگیز نیز برای فرزند شما محسوب می‌شود. بلوکارت‌هایی که فرزند شما دریافت می‌کند متناسب با سن کودک در طرح‌های جذاب و دیدنی تولید شده است. این بلوکارت‌ها با سه پس‌زمینه رنگی بنفش، مشکی و سفید موجود هستند که پس‌زمینه بنفش تاکنون از استقبال بیشتری در مقایسه با دو رنگ برخوردار شده است.

نوروز امسال فرصتی است که با بلوجونیور می‌توانید فرزندان خود را از سنین پایین برای مدیریت صحیح پول در آینده آماده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بلوجونیور می‌توانید به وبسایت آن به نشانی jrblubank.sb24.ir مراجعه کنید و پس از دانلود و نصب آن به‌ راحتی عیدی فرزند خود را آماده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا