اخبار

بلومبرگ: تولید انبوه آیفون ۶S مجهز به فناوری فورس تاچ از ابتدای ماه آینده‌ی میلادی آغاز می‌شود


 
 
 
تاکنون گزارش‌های متعددی در خصوص استفاده از فناوری فورس تاچ در نسل بعدی آیفون منتشر شده است؛ حال بلومبرگ اعلام کرده که تولید نسل بعدی آیفون که به فناوری فورس تاچ نیز تجهیز شده، از ماه آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد.
 
بلومبرگ با انتشار گزارشی اعلام کرده که نسل بعدی گوشی هوشمند اپل که آیفون ۶s نام دارد، همراه با فناوری فورس تاچ روانه‌ی بازار خواهد شد. به گفته‌ی این آژانس خبری معتبر، آیفون ۶s از ابتدای ماه آینده‌ی میلادی بصورت انبوه تولید خواهد شد.
 
فورس تاچ فناوری است که برای اولین بار در مک‌بوک‌های ۲۰۱۵ اپل به کار گرفته شد. با استفاده از این فناوری می‌توان میزان فشار وارد شده به ترک پد یا صفحه‌ی نمایش لمسی را تشخیص داد و براساس فشار وارد شده، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار داد.
 
پیش از آیفون، اپل واچ اولین گجتی بود که این فناوری را همراه با صفحه‌ی نمایش لمسی در اختیار کاربران قرار داد و با توجه به بازخوردهای دریافت شده، تجربه‌ی جدیدی از ارتباط با گجت‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است. البته نتیجه‌ی استفاده از این فناوری در آیفون چندان روشن نیست و باید دید که نتیجه‌ی آن چگونه خواهد بود.
 
همچنین در این گزارش به این نکته اشاره شده که نسل جدید آیفون، تفاوت چندان زیادی با آیفون ۶ نخواهد داشت. براساس اطلاعات ارائه شده، نسل جدید آیفون به واقع نسخه‌ی s آیفون‌های سال گذشته خواهند بود؛ چراکه از نظر اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش و همچنین شکل ظاهری گوشی، چیزی تغییر پیدا نکرده است.
 
در این گزارش به این موضوع نیز اشاره شده که شاید برنامه‌ی تولید آیفون تحت‌تأثیر حجم تولید صفحه‌های نمایش مجهز به فناوری فورس تاچ قرار گیرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که تولید انبوه آیفون ۶s از ابتدای ماه آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد.
 
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا