اخبار

بلکبری برنامه ی Hub را به Google Play می آورد!

بلکبری(BlackBerry) به سوی رودخانه ی نرم افزار اندروید(Google Play) سرازیر شده است. بلکبری تصمیم گرفته است تا اولین برنامه ی همگانی خود برای اندروید را با هزینه ی هر ماه یک دلار بر روی Google Play عرضه کند. کمپانی معروف بلکبری اعلام کرد که BlackBerry Hub هم اکنون برای تمامی گوشی ها و تبلت های مبتنی بر اندروید قابل استفاده است.
این نرم افزار تا پیش از این صرفاً مخصوص گوشی های تولید شده توسط خود این شرکت بود. این نرم افزار تمامی ارتباطات و برنامه ها و Notification های شما را در محیطی منظم و مرتب گردآوری کرده و از سردرگمی شما جلوگیری می کند. همچنین شما می توانید با سرعت بیشتری به این اطلاعات دست پیدا کنید. ایمیل ها, برنامه های ذخیره شده بر روی تقویم, شبکه های اجتماعی و همه و همه بر روی این نرم افزار مرتب خواهند شد.
 
 
blackberry-hub-100675208-large
یادتان باشد که به محض دریافت  این اپلیکیشن از Google Play باید برنامه ی دیگری را نیز دانلود کنید تا بتوانید آن را نصب و راه اندازی کنید. شما بعد از دریافت این برنامه باید برنامه دیگری به نام BlackBerry Hub+ را نیز دانلود کنید(اگرچه + در اسم برنامه وجود ندارد) تا بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. سپس این برنامه از شما میخواد تا سرویس ها و خدمات BlackBerry Hub+ را نیز نصب کنید.
پس از آن شما باید مجوز هایی را برای دسترسی این برنامه به Notification ها و ایمیل های خود صادر کنید.سپس شما برای دسترسی به پیام ها و ایمیل های تمامی حساب های کاربری خود فقط باید به یک مکان مراجعه کنید.
این نرم افزار امکان استفاده در یک دوره ی رایگان ۳۰ روزه را دارد و پس از آن به ازای هر ماه ۰٫۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. تعهدات این نرم افزار در تمام طول مدت استفاده شما از آن باقی خواهند ماند.
دلایل این تصمیم بلکبری چیست؟ کمپانی ای که یک زمانی بر دنیای تلفن های همراه حکمرانی میکرد هم اکنون در تلاش برای پیداکردن جایگاه خود در دنیای جدیدی که خبری از آن اقتدار وجود ندارد است. بلکبری هنوز هم سرمایه گذاران نرم افزاری در دنیای سرمایه دارد بنابراین این طرح به نظر برای نشان دادن موفقیت به آن دسته از سرمایه گذاران است.
 
منبع:Itworld

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا