اخبار

بلک بری گوست پرو با طعم بالیوود

بلک بری گوست پرو با طعم بالیوود

تقریبا یک ماه قبل، تصویری از تلفن همراه هوشمند جدید بلک بری افشا شد که نشان دهنده دستگاهی بود که کمپانی Optiemus مسئول تولید آن بود. لازم به ذکر است که این کمپانی دارنده مجوز و گواهی‌نامه نام بلک بری و نسخه اندروید آن در هندوستان است. این تلفن همراه هوشمند که با نام بلک بری گوست (BlackBerry Ghost) مشهور شده است از صفحه نمایش بدون لبه با طراحی بسیار زیبا بهره‌مند خواهد بود. همچنین به‌احتمال‌زیاد این تلفن همراه هوشمند در تعداد محدود و تنها در بازارهایی نظیر کشور هندوستان عرضه شود. به این ترتیب احتمال دیدن این تلفن همراه هوشمند در بازارهای آمریکا وجود نخواهد نداشت.
با این ترتیب به‌تازگی مطالب جدیدی در رابطه با این تلفن همراه هوشمند در توییتر منتشر شده است و تصاویری نیز ضمیمه این اطلاعات جدید گردیده است. بر اساس این اطلاعات و تصاویر به نظر می‌رسد که تلفن همراه هوشمند بلک بری گوست میزبان نسخه‌ای به نام بلک بری گوست پرو است که از لبه‌های بسیار نازکی برخوردار خواهد بود و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نیز ۱۸:۹ است. همچنین هیچ دکمه‌ای در بدنه جلویی این دستگاه به کار نرفته و حسگر اثرانگشت آن نیز در بدنه پشتی این تلفن همراه هوشمند و یا در زیر صفحه نمایش آن تعبیه شده است. همچنین لازم به ذکر است که دو تلفن همراه هوشمند بلک بری گوست و بلک بری گوست پرو بسیار شبیه به هم به نظر می‌رسند و همین امر نیز خود نشان دهنده این است که بلک بری گوست پرو نسخه‌ای پیشرفته‌تر از سری تلفن‌های همراه هوشمند سری گوست است که با ویژگی‌های یک پرچم‌دار به بازار عرضه خواهد شد.
البته لازم به ذکر است که کمپانی‌های دیگری نظیر TCL و BB Merah Putih نیز در رابطه با نام بلک بری از مجوزی مشابه با گواهی‌نامه کمپانی Optiemus برخوردار هستند. به همین ترتیب انتظار می‌رسد که کمپانی TCL در طی سال جاری دو مدل از تلفن‌های همراه هوشمند بلک را به بازار عرضه کند. با این حال باید دید که کدام‌یک از این کمپانی‌ها می‌تواند در عرضه تلفن‌های همراه هوشمند با نام بلک بری موفق‌تر عمل کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا