اخبار

به‌روزرسانی امنیتی فوریه برای بلک بری DTEK50 و بلک بری DTEK60 عرضه شد

بلک بری DTEK50 و بلک بری DTEK60

به نظر می‌رسد که تلفن‌های همراه هوشمند بلک بری DTEK50 و بلک بری DTEK60 دستگاه‌های اندرویدی فراموش‌شده این کمپانی باشند که در سایه تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌داری نظیر بلک بری کی وان و بلک بری موشن درخشش خود را ازدست‌داده‌اند. بااین‌وجود برخلاف کم‌لطفی‌هایی که به این دو تلفن‌های همراه هوشمند شده است اما بلک بری اخیراً به‌روزرسانی امنیت اندروید برای ماه فوریه را برای این دستگاه‌ها عرضه کرده است.
اگر شما نیز یکی از کاربران این دو تلفن همراه هوشمند هستید و به‌روزرسانی یادشده را دریافت کردید در ابتدا مطمئن شوید که به شبکه وای فای متصل هستید و بعد اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع فرایند به‌روزرسانی، باتری تلفن همراه شما به‌صورت کامل شارژ شده است. این به‌روزرسانی‌ها به‌صورت منطقه‌ای عرضه می‌شوند و حجم در نظر گرفته‌شده برای آن‌ها بیش از ۲۰۰ مگابایت است. لازم به ذکر است که در این به‌روزرسانی رفع نقص‌ها و بهبودهای زیادی برای این دو تلفن همراه هوشمند عرضه‌شده است. نسخه نرم‌افزاری جدید این دستگاه‌ها پس از انجام به‌روزرسانی یادشده به AAU660 تغییر می‌کنند. هم‌اکنون به نظر می‌رسد که نسخه‌های آنلاک شده از این دو مدل اولین دستگاه‌هایی هستند که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند و البته به رفته‌رفته بروز رسانی یادشده برای نسخه‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد.
لازم به ذکر است که تلاش اخیر بلک بری برای به‌روزرسانی تلفن‌های همراه هوشمند بلک بری DTEK50 و بلک بری DTEK60 در ماه دسامبر سال گذشته میلادی با شکست مواجه شد و بلک بری در این رابطه در صفحه پشتیبانی خود اظهار داشت که: « در برخی موارد به‌روزرسانی در دسترس نصب نخواهد شد. پیامی از قبیل در انتظار برای وای فای یا تائید شکست خود در صفحه به‌روزرسانی برای کاربر نمایان می‌شود.» بااین‌وجود خوشبختانه در رابطه با فایل های جدید عرضه‌شده چنین مشکلی دیده نمی‌شود. اما اگر یا این پیام ها روبرو شدید می توانید به صفحه پشتیبانی بلک بری رفته و این مشکل را گزارش کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا