بررسی‌ تخصصیمعرفی بهترین‌ها

بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۲۲

در این مقاله می خواهیم به تعدادی از بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۲۲ بپردازیم. این اپلیکیشن ها بهترین و کاربردی ترین برنامه های اندروید هستند که در حال حاضر به راحتی می توایند آن ها را دانلود کنید و از آن ها استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن ها به شما این امکان را می دهند که از گوشی های هوشمند خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

لازم به ذکر است که برای راحتی شما ما بهترین اپلیکیشن ها را ابتدا دسته بندی کردیم، سپس در این مقاله قرار دادیم. در نتیجه شما می توانید نسبت به دسته بندی مورد نظر اپلیکیشن مورد نیاز خود را پیدا کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

دسته بندی صورت گرفته در این مقاله نسبت به کاربرد هر اپلیکیشن است. از اپلیکیشن های شبکه های اجتمائی و افزایش بهره وری گرفته تا سلامت و فیتنس گزینه های متنوع و زیادی را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

معمولا تعداد گزینه هایی که Play Store در اختیار شما قرار می دهد انقدر زیاد است که گاهی می تواند گیج کننده باشد.

به همین منظور ما برای شما در این مقاله بهترین اپلیکیشن های اندروید را از دسته بندی ها و کاربرد های متفاوت گردهم آوردیم.

 

بهترین اپلیکیشن های افزایش بهره وری اندروید:

در صورتی که می خواهید گوشی خود را برای انجام دادن کارها تبدیل به یک دستگاه دیگر بکنید، اپلیکیشن های موجود  در دسته بندی افزایش بهره وری (Productivity) بسیار مناسب خواهند بود.

 

Niagara Launcher

(رایگان)

اپلیکیشن Niagara Launcher یک لانچر Launcher)) کارآمد است که به شما این امکان را می دهد که شخصی سازی های مورد نیازتان را در گوشی خود انجام دهید. این اپلیکیشن در سال گذشته نیز به خاطر طراحی ساده و تمیزی که اپلیکیشن های شما را در مرکز و جلوی دید به ترتیب حروف الفبا قرار می دهد، توانست جزو بهترین اپلیکیشن های اندروید بشود.

در کنار تمام این ها، این لانچر نوتفیکیشن های شما را نیز در مرکز و جلو قرار می دهد و به شما امکان پاسخ دهی از صفحه اصلی را نیز می دهد. یکی دیگر از خوبی های این برنامه این است که در این لانچر با کمترین میزان حواس پرتی و مزاحمت روبرو خواهید شد به گونه ای که حتی در نسخه رایگان آن با هیچ تبلیغات مزاحمی روبرو نمی شوید.

تمام این ویژگی ها و رایگان بودن این لانچر در کنار این مسئله که این برنامه برای مدت طولانی جزو بهترین ها بوده است می تواند یک دلیل خوب برای دانلود و استفاده از آن باشد.

 

۱Password

(۳.۹۹ دلار به صورت ماهانه)

همانطور که می دانید بهترین راه برای حفاظت از اطلاعات و مشخصات شخصی اتان، استفاده از یک رمز عبور خوب و قوی است. طبق بررسی ها برای انجام این کار بهترین ابزاری که می توایند از آن استفاده کنید اپلیکیشن ۱Password است.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از تعداد زیادی از اطلاعات شخصی خود چون اطلاعات ورود به اپلیکیشن ها و وب سایت ها، کارت های اعتباری، اطلاعات حساب بانکی، گذرنامه و گواهی نامه و… خود با یک رمز پایه حفاظت کنید. علاوه بر این رمزگذاری سراسری (End-to-end encryption) در کنار سایر کلیدهای رمزگذاری که هیچگاه دستگاه اندروید شما را ترک نمی کنند به شما در حفاظت از اطلاعات شخصی اتان کمک بسزایی می کنند.

شما می توانید از این سرویس به مدت ۳۰ روز به صورت رایگان استفاده کنید و بعد از پایان این مدت با پرداخت ۳.۹۹ دلار به صورت ماهانه در آن عضو شوید. ما این برنامه را به تمام کاربرانی که به امنیت اطلاعات شخصی خود اهمیت می دهند توصیه می کنیم.

 

Solid Explorer File Manager

(۱.۹۹ دلار)

اندروید تعداد زیادی اپلیکیشن مدیریت فایل رایگان دارد که به شما امکان مدیریت و کنترل حافظه خارجی (External Storage) دستگاهتان را می دهند. این برنامه های مدیریت فایل بسیار کاربردی هستند و ابزارهای خوب و به درد بخوری نیز دارند.

شما می توانید تنها با پرداخت ۱.۹۹ دلار از اپلیکیشن Solid Explorer File Manager استفاده کنید که یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل اندروید است.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فایل های خود را مدیریت کنید و از ابزارهای کاربردی و طراحی ساده آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از آن با تبلیغات های مزاحم نیز روبرو نخواهید شد.

 

Trusted Contacts

از خیلی وقت پیش iPhone برنامه Find My Friends و iOS 13 اپلیکیشن Find را به همین منظور داشته است. حال اندروید نیز یک برنامه برای این کار در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اپلیکیشن Trusted Contacts گوگل همانند مدل iPhone عمل می کند. به شما این امکان را می دهد تا موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید و یا ببینید که مخاطبینتان الان کجا هستند.

شما می توانید از مخاطبین خود درخواست موقعیت مکانی اشان در همان لحظه را بکنید و یا موقعیت مکانی خود را به آن ها بفرستید. در نتیجه نیاز نیست به طور دائمی موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن می تواند در مواقعی که یکی از مخاطبینتان درخواست موقعیت مکانی از شما می کند، به صورت خودکار آن را ارسال کند. این قابلیت می تواند در مواقع ضروری بسیار خوب و به درد بخور باشد.

لازم به ذکر است که یک نسخه iOS نیز از این اپلیکیشن وجود دارد.

 

Flud

(رایگان)

اپلیکیشن Flud یکی از بهترین برنامه های کلاینت تورنت اندروید است. از ویژگی های خوب این اپلیکیشن می توان به رابط کاربر ساده و نبود محدودیت سرعت در دانلود و اپلود در آن، اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است که این برنامه قابلیت هایی چون دانلود فایل های برگزیده، اولویت بندی، پشتیبانی از لینک مگنت (Magnet)، پشتیبانی از دانلودهای پی در پی و یک حالت تنها Wi-Fi دارد. البته این برنامه برخی قابلیت های پیشرفته تر نیز دارد که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید.

نسخه رایگان این برنامه بسیار کاربردی است اما در صورت نیاز می توانید نسخه پولی آن را خریداری کنید. در این صورت از شر تبلیغات های درون برنامه ای نیز خلاص خواهید شد.

 

Vurforia Chalk

(رایگان)

اپلیکیشن Vurforia Chalk یک برنامه خوب در زمینه واقیت افزوده و یا AR است. با استفاده از این برنامه شما می توانید جواب بسیاری از سوالات خود را به راحتی و با یک روش آسان به دست آورید.

این برنامه در میان دو دستگاه یک تماس تصویری برقرار می کند. در این حالت کسی که سوالی دارد باید دوربین عقب گوشی خود را به سمت آن چیزی بگیرد که در مورد آن سوال دارد. سپس فرد مقابل برای اشاره کردن به بخش های مختلف آن شی و… می تواند در صفحه خود بعضی بخش ها را علامت گذاری کند و یا چیزی بکشد که این تصویر را هردو نفر خواهند دید.

در نهایت در مورد آن سوال پاسخ و توضیحاتی مطرح می کند. در این حالت به راحتی و در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد و مشکلات شما به بهترین شکل ممکن رفع رفع خواهد شد.

برای مثال ممکن است یک نفر در مورد یک وسیله برقی سوال داشته باشد و فرد پاسخ دهنده سیم های آن را علامت گذاری کند و بگوید که جای آن ها را باید عوض کند.

 

بهترین اپلیکیشن های سفر و آب و هوا در اندروید

فرقی نمی کند که می خواهید به یک سفر طولانی بروید و یا می خواهید تنها به سر کار بروید در هر صورت داشتن چند اپلیکیشن خوب می تواند یک کمک بزرگ برای شما باشد و سفر شما را برایتان آسان تر و لذت بخش تر بکند.

برای مثال یک اپلیکیشن آب و هوا خوب می تواند یک کمک بزرگ برای شما باشد و به شما در یک برنامه ریزی درست کمک کند.

 

Transit

(رایگان)

این برنامه یکی از آن برنامه های کاربردی برای افرادی است که هر روز باید یک مسیر به نسبت طولانی را طی کنند و به سر کار بروند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که سریع ترین راه حمل و نقل عمومی برای رسیدن به مقصدتان را پیدا کنید.

در واقع این اپلیکیشن مناسب تمام افرادی است که دوست دارند سریع ترین و راحت ترین راه ممکن را برای رسیدن به مقصدشان طی کنند. این برنامه راه هایی را برای شما فراهم می کند که ترکیبی از انواع وسایل حمل و نقل عمومی است.

این راه ها از اتوبوس و قطار گرفته تا دوچرخه و… را با در نظر گرفتن مسیر های پیاده روی کوتاه و زمان انتظار و… هستند.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن Transit در عین حال می تواند اطلاعات کاملا به روز و مربوط به همان روز و ساعت را در اختیار شما قرار دهد برای مثال می تواند زمان فرار رسیدن اتوبوس و قطار را به شما خبر دهد.

 

۱Weather

(رایگان)

اپلیکیشن ۱Weather یکی از آن اپلیکیشن های خوبی است که مدت هاست توسط کاربران استفاده می شود. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین برنامه های پیش بینی آب و هوا موجود در حال حاضر است.

این برنامه برخی قابلیت های استاندارد چون پیش بینی روزانه و ساعتی آب و هوا در کنار دسترسی به برخی اطلاعات اضافه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این اپلیکیشن یک برنامه با طراحی ساده و راحت است که در آن برخی ویجت های آب و هوا نیز موجود هستند.

از برخی قابلیت های این برنامه می توان به پشتیبانی از Android Wear، دنبال کردن آب و هوای ۱۲ شهر و پشتیبانی از ۲۵ زبان اشاره کرد.

شما به تمام این قابلیت های در نسخه رایگان دسترسی خواهید داشت با این تفاوت که در هنگام استفاده از برنامه با تعدادی تبلیغات روبرو خواهید شد. برای حل این مشکل نیز می توانید با پرداخت تنها ۱.۹۹ دلار نسخه پولی آن را خریداری کنید که در آن تبلیغات حذف شده است.

 

بهترین اپلیکیشن های سلامتی و فیتنس اندروید

در صورتی که دوست دارید در هنگام ورزش کردن یک همراه داشته باشید و یا اینکه تمایل دارید به صورت روزانه به سلامت خود نظارت داشته باشید می توانید از چندین اپلیکیشن اندروید که این قابلیت ها را در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید. برای آشنایی با چند تا از بهترین اپلیکیشن ها در این زمینه با ما همراه باشید.

 

FitNotes

(رایگان)

اپلیکیشن FitNotes یکی از آن برنامه های خوب و کاربردی در زمینه ورزش و تناسب اندام است. فرقی نمی کند که شما به چه ورزشی علاقه دارید این برنامه شما را در حین ورزش کردن همراهی می کند.

با استفاده از این برنامه می توانید ورزش خود را ردیابی کنید و نظارت کامل به آن داشته باشید. همچنین با استفاده از تقویم داخلی آن می توانید به ورزش خود در روزهای قبل نگاهی بیندازید و عملکرد خود را طی یک ماه گذشته بررسی کنید.

طراحی ساده این برنامه طریقه استفاده کردن از آن را بسیار آسان کرده است. این برنامه در عین حال که شما را طی ورزش های روزانه همراهی می کند سر راه شما قرار نمی گیرد می گذارد که به راحتی بر روی ورزش کردن خود تمرکز کنید.

 

Fabulous

(رایگان)

این برنامه کمی با سایر برنامه های ورزشی فرق می کند و بیشتر بر روی بهبود سبک زندگی تمرکز دارد و در تلاش است که به سلامت جسم و روان شما به طور همزمان کمک کند.

زندگی امروزه به گونه ای است که تقریبا همه ما روزانه با حجم زیادی از استرس و فشار کاری روبرو هستیم. اپلیکیشن Fabulous یکی از آن برنامه های خاصی است که برای مقابله با این مشکل به نسبت جدید طراحی شده است.

در حالیکه اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که برای ورزش و فیتنس طراحی شده اند. اپلیکیشن های بسیار کمی وجود دارند که هم به سلامت جسمی و هم به سلامت ذهنی افراد اهمیت دهند. در نتیجه ما می خواهیم یکی از بهترین ها را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

در صورتی که به طور مداوم از این برنامه استقاده کنید می توانید با تغییر سبک زندگی خود و بهبود سلامت خود حس بهتری پیدا کنید. لازم به ذکر است که توصیه ها و برنامه های این اپلیکیشن همگی براساس مسائل علمی هستند.

این برنامه ابتدا با کارهای ساده چون کاهش وزن، بهبود خواب و افزایش تمرکز کار خود را آغاز می کند. این اپلیکیشن با ورزش های ساده، نوتفیکیشن های برنامه ریزی شده و فعالیت ها به شما کمک می کند. همچنین برخی ابزارهای مربی گری نیز در این برنامه طراحی شده اند که به شما در ساخت عادت های سالم و خوب برای بدن و ذهنتان کمک بسزایی می کنند.

 

Sleep as Android

(رایگان)

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد خواب شب خود به دست بیاورید اپلیکیشن Sleep as Android می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این برنامه با استفاده از راه های علمی خواب شما را ردیابی می کند.

این اپلیکیشن می تواند با استفاده از حسگرهای موجود در دستگاه اندروید شما و یا حتی با استفاده از سایر دستگاه ها چون ساعت های هوشمند به کیفیت خواب شما نظارت داشته باشد و زمان ایده ال برای بیدار کردن شما را پیدا کند.

این اپلیکیشن را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید اما فراموش نکنید که باید پس از ۲ هفته استفاده از آن، نسخه پولی و کامل آن را خریداری کنید.

 

Woebot

(رایگان)

پیش از این برای همه ما پیش آمده است که گاهی حس کنیم نیاز داریم با کسی صحبت کنیم. اگر در یکی از همین لحظات هم صحبت خوبی را نتوانیم پیدا کنیم و یا راز ماندن درد و دل هایمان برایمان اهیمت داشته باشد، حرف زدن با یک ربات نیز می تواند یک گزینه خوب باشد.

اپلیکیشن Woebot برای چنین هدفی طراحی شده است. شما می توانید در مواقعی که به یک مشاور و درمانگر نیاز دارید با این ربات صحبت کنید و شاهد بهتر شدن حالتان باشید.

این اپلیکیشن به شما در انجام برخی تمرینات خود مراقبتی نیز کمک می کند که این روش ها براساس درمان رفتار شناختی هستند. در نتیجه از این بابت می تواند خیالتان راحت باشد که این برنامه براساس علم و روانشناسی واقعی طراحی شده و از تعداد زیادی روانشناس در طراحی آن کمک گرفته شده است.

البته شما نباید این مسئله را فراموش کنید که این اپلیکیشن جایگزینی خوبی برای یک مشاور در زندگی واقعی نیست و در صورت نیاز بهتر است که با یک مشاور واقعی ملاقات کنید. اپلیکینش Woebot ابزارهایی دارد که می تواند به شما در مواقعی که احساس ناراحتی و اضطراب دارید به شما در توسعه توانایی های حفاظت و بهبود سلامت روانتان کمک کند.

یکی از مهم ترین چیزهایی که هر کسی در چنین مواقعی به آن اهمیت می دهد حفظ حریم خصوصی و مخفی ماندن تمام چیزهایی است که به مشاورش گفته است. در نتیجه می توان گفت یکی دیگر از مزیت های این برنامه این است که طبق گفته سازندگان آن تمامی صحبت های شما به صورت محرمانه در آن باقی خواهد ماند.

 

Clue Period Tracer

(رایگان)

در واقع اپلیکیشن Clue Period Tracker یک برنامه مخصوص خانم ها است. این برنامه یک اپلیکیشن چند کاره است که در دوره عادت ماهیانه همراه شما است و به شما در دنبال کردن و نظارت داشتن به این دوره و… کمک می کند. در این برنامه یک تقویم داخلی نیز وجود دارد که در آن می توانید تاریخ عادت ماهیانه های بعدی خود را ببینید.

همچنین در این برنامه اطلاعاتی چون دوره تخمک گذاری و … را نیز می توانید زیر نظر داشته باشید. داشتن چنین برنامه ای می تواند یک کمک بزرگ برای خانم ها باشد. در صورتی که می خواهید از برخی قابلیت های اضافه در این برنامه بهره مند شوید می توانید با پرداخت ۰.۹۹ دلار در ماه در آن عضو شوید.

 

بهترین اپلیکیشن های سرگرمی اندروید

از اپلیکیشن های موجود در این دسته می توانید برای اهداف سرگرمی چون گوشی دادن به پادکست و خواندن کتاب و … استفاده کنید.

 

Libby

(رایگان)

شما نباید این مسئله را فراموش کنید که دستگاه اندروید شما یک دستگاه خوب برای خواندن کتاب های الکترونیکی (ebook) و گوش دادن به کتاب های صوتی نیز است. لازم به ذکر است که در صورتی که بدانید باید به کجا بروید دیگر حتی نیاز نیست یک ریال برای خرید آن ها پرداخت کنید.

دیگر نیاز نیست از روی کتاب های واقعی بخوانید و یا اینکه کتاب های خود را با خود حمل کنید بلکه از هر کجا و هر زمانی به راحتی می توانید کتاب های مد نظر خود را در گوشی خود بخوانید.

البته این اپلیکیشن نیز محدودیت هایی دارد و همانند کتابخوانه واقعی شما کتاب های الکترونیکی را در آن قرض می گیرید و پس از مدتی آن ها را پس می دهید. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید با استفاده از کارت کتابخوانه ای که دارید در آن عضو شوید. متاسفانه استفاده از این برنامه در همه جا امکان پذیر یست.

 

Pocket Casts

(رایگان)

در Play Store شما می توانید تعداد زیادی اپلیکیشن پادکست پیدا کنید ولی بهترین اپلیکیشن در این زمینه با فاصله زیاد اپلیکیشن Pocket Casts است. این برنامه برای مدت طولانی است که در این زمینه فعالیت می کند.

طراحی جذاب این اپلیکیشن با روش های زیادی که برای گوش دادن، دانلود خودکار، همگام سازی Cloud و گزینه های زیادی که در اختیار شما قرار می دهد بخشی از جذابیت های این اپلیکیشن محبوب است.

برای استفاده از تمام قابلیت های این برنامه و حتی اپلیکیشن های دسکتاپ شما باید عضو  Pocket Casts Plusباشید. برای عضو شدن در این برنامه باید ۰.۹۹ به صورت ماهانه و یا ۹.۹۹ دلار به صورت سالانه پرداخت کنید.

در نتیجه در صورتی که به گوش دادن پادکست ها علاقه دارید و به دنبال یک برنامه خوب برای این کار می گردید ما به شما اپلیکیشن Pocket Casts را به شدت توصیه می کنیم.

 

JustWatch

(رایگان)

پیش از این پیدا کردن یک فیلم و یا یک برنامه تلویزیونی انلاین برای استریم کردن بسیار آسان بود و تقریبا برای تمام چیزها تنها باید به Netflix می رفتید. اما رفته رفته بازار استریم پر رقابت تر از قبل شد. به گونه ای که تمام رقبا سخت در تلاشند که سرویس استریم خود را معروف تر بکنند.

به همین منظور امروزه کمی این مسئله که بدانید کدام فیلم و برنامه تلویریونی را در کدام سرویس باید دنبال کنید کمی  سخت تر و پیچیده تر از قبل شده است.

برای حل این مشکل اپلیکیشن JustWatch برای اندروید طراحی شده است. در واقع JustWatch یک سرویس است که در آن می توانید ۳۷ سرویس متفاوت استریم را دنبال کنید. این سرویس به شما نشان می دهد که کی و در کجا کدام برنامه تلویریونی را تماشا کنید. لازم به ذکر است که حتی نام های بزرگی چون Netflix، Hulu، HBO Go و Amazon Prime Video را نیز در این سرویس می توانید بیابید.

شما می توانید در این اپلیکیشن به دنبال یک سری فیلم خاص بگردید و یا اینکه در میان جدید ترین ها جستجو کنید. همچینین این اپلیکیشن تریلر اخیر فیلم ها و زمان نمایش آن ها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

بهترین اپلیکیشن های موسیقی اندروید

بدون شک یک اپلیکیشن خوب موسیقی یکی از آن چیزهایی است که هر کسی به آن نیاز دارد. برای آشنایی با تعدادی از بهترین اپلیکیشن ها در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

 

Poweramp

(۳.۹۹ دلار)

در صورتی که به دنبال یک اپلیکیشن موسیقی خوب هستید که از انواع مختلف فرمت صدا پشتیبانی کند، اپلیکیشن Poweramp می تواند یک گزینه خیلی خوب برای شما باشد.

این اپلیکیشن برخی قابلیت های ویژه چون پشتیبانی از متن اهنگ و … را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قابلیت هایی چون ویرایشگر تگ، جستجو سریع کتابخوانه و ویجت های صفحه اصلی و صفحه قفل را در اختیار شما قرار می دهد.

شما به مدت ۱۵ روز می تواید از این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کنید. در صورتی که پس از به پایان رسیدن این دوره هنوز تمایل به استفاده از آن دارید باید با پرداخت ۳.۹۹ دلار نسخه کامل آن را خریداری کنید.

 

IDAGIO

(۹.۹۹ دلار در ماه)

اپلیکیشن IDAGIO یک برنامه برای استریم موسیقی کلاسیک با کیفیت بالا است. برای استفاده از این برنامه باید در آن عضو شوید و برای اینکار نیز باید ۹.۹۹ دلار پرداخت کنید.

پس از عضو شدن در این برنامه می توانید وارد این برنامه شوید و به اجراهای کنسرت و اپرا و ارکستر های خاص و کمیاب ضبط شده گوش کنید. این برنامه به شما امکان استریم و مقایسه اجراهای مختلف را می دهد.

همچنین کاربران در این برنامه می توانند لیست پخش برگزیده ها را بررسی کنند و یا لیست مورد علاقه های خود را بسازند.

همچنین در عین حال که می توانید موسیقی ها کد نظر خود را از طریق Chromecast و یا Sonos استریم کنید، می توانید آن ها را دانلود کنید تا حتی در حالت افلاین نیز بتوانید به آن ها گوش دهید.

 

بهترین اپلیکیشن های عکس و هنر اندروید

یک اپلیکیشن خوب دوربین می توانید به شما کنترل بیشتری در عکس گرفتن و اضافه کردن افکت به عکس ها دهد. در عین حال اپلیکیشن های هنر موجود در Google Play می تواند به شما امکان استفاده از قدرت خلاقیتتان را نیز بدهد.

 

Pixtica

(رایگان)

در اپلیکیشن Pixtica تعداد زیادی قابلیت عکاسی و کنترل دوربین را خواهید یافت. شما می توانید ویژگی های تنظیمات چون ISO، سرعت شاتر و فوکوس را با استفاده از کنترل دستی دوربین Pixtica انجام دهید.

همچنین برخی قابلیت اضافه چون فیلتر های زنده، پیش نمایش در لحظه و حالت های هایپرلپس (hyperlapse)، پاناروما (Panorama) در آن وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

در صورتی که با تبلیغات های مزاحم مشکلی نداشته باشید می توانید به صورت رایگان از این اپلیکیشن خوب استفاده کنید اما در صورتی که می خواهید از شر تبلیغات های آن خلاص شوید، می توانید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که در صورت خریداری نسخه پولی تمام فیلتر ها و رزولوشن های عکس برای شما باز خواهد شد و در عین حال واتر مارک هایی که روی فیلتر های زنده و گیف ها قرار می گیرد نیز برداشته خواهد شد. همچنین این اپلیکیشن خوب به شما این امکان را می دهد که هر چقدر که دوست دارید در آن ویدیو ضبط کنید.

 

Glitch Lab

(رایگان)

اپلیکیشن Glitch Lab یکی دیگر از آن اپلیکیشن های خوب و کاربردی دوربین است. در این برنامه شما می توانید بیش از ۱۰۰ فیلتر پیدا کنید که در دسته بندی های متفاوت رنگ (color)، رترو (retro) و… قرار گرفته اند. از همه مهم تر این که طراحی ساده و راحت آن کار با آن را بسیار راحت تر کرده است.

در صورت تمایل می توانید با پرداخت ۶.۴۹ دلار نسخه کامل آن را خریداری کنید و افکت ها و قابلیت های به درد بخور اضافه دریافت کنید.

 

Canva

(رایگان)

اپلیکیشن Canva یکی از آن اپلیکیشن هایی است که برای کارهای متفاوتی به درد می خورد. ما این اپلیکیشن را بخصوص به افرادی که دوست دارند استوری های جذاب و به یاد ماندنی در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند توصیه می کنیم.

پس از استفاده از قابلیت های این برنامه برای انجام ویرایش ها و تغییرات لازم می توانید آن ها را ذخیره کنید و از طریق اپلیکیشن های واتساپ، اینستاگرام و حتی ایمیل خود به راحتی به اشتراک بگذارید.

 

بهترین شبکه های اجتماعی اندروید

اختمالا شما شبکه های اجتماعی چون Instagram، Twitter و Snapchat را می شناسید و حتی پیش از آن از آن ها بارها استفاده کرده اید. لازم به ذکر است که علاوه بر معروف ترین شبکه های اجتماعی ذکر شده، چند شبکه اجتماعی خوب دیگر نیز وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارند.

 

Slowly

(رایگان)

در واقع اپلیکیشن Slowly یک مدل جدید تر و مدرن تر از مدل های قدیمی است. این برنامه کمی با برنامه های امروزه تفاوت دارد و بیشتر هدف آن چت های ارام تر است.

کاربران در این برنامه یک عکس پروفایل ساده با اواتر انتخاب می کنند و اطلاعاتی چون موقعیت مکانی و لیست علاقه مندی های خود را وارد می کنند. پس از وارد کردن اطلاعات و ایجاد حساب کاربری اپلیکیشن Slowly شما را با سایر افرادی که با شما علایق مشابهی دارند جفت می کند.

این اپلیکیشن یک ویژگی متفاوت دارد که آن نیز این است که به پیام های شما زمان تاخیر اضافه می کند تا شما را به نوشتن پیان های طولانی تر و آرام تر تشویق کند. همچنین در صورتی که مخاطبتان قبول کند، می توانید تعداد محدودی عکس در روز نیز به او بفرستید.

 

Signal

(رایگان)

برای افرادی که به حفظ حریم خصوصی بسیار اهمیت می دهند و به دنبال یک اپلیکیشن پیام رسان امن هستند اپلیکیشن Signal می تواند یک گزینه عالی باشد.

این برنامه یک برنامه همه کاره است که با استفاده از آن می توانید تماس های صوتی و پیام های خود را با رمزگذاری سرتاسری (end-to-end) ارسال کنید.

شما با استفاده از آن می توانید متن و صدا ارسال کنید و یا گروه های چت ایجاد کنید. در واقع این اپلیکیشن یک برنامه قوی و متن باز (Open Source) است که به آسانی می توانید از ان استفاده کنید.

امنیت بالای پیام ها و اطلاعات کاربران در این برنامه یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت و معروفیت این برنامه است.

 

Unfold

(رایگان)

اپلیکیشن Unfold یک ابزار خلاقانه و جذاب است که به شما در ساخت استوری های اینستاگرام جذاب و هیجان انگیز کمک می کند. از همه مهم تر این که به راحتی می توانید از این برنامه استفاده  کنید و پیچیدگی خاصی ندارد.

بیشتر تمرکز این برنامه بر روی طراحی های ساده و شیک است و در آن امکان انتخاب از میان ۵ فونت و ۲۵ الگو رایگان را خواهید داشت.

می توانید از این ویژگی ها به صورت رایگان بر روی عکس ها و فیلم های خود استفاده کنید. لارم به ذکر است که در صورتی که فکر می کنید به چیزی بیشتر از این نیاز دارید می توانید برخی از چیزها را با خرید های داخل برنامه ای تهیه کنید.

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات موجود در آن برایتان مفید و سودمند بوده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا