ریپورتاژ آگهی

بهترین برنامه آیفون برای ویرایش عکس

عکاسی با گوشی لذت بخش است به شرط اینکه عکس های حرفه ای ثبت کنیم. گوشی آیفون دوربین با کیفیتی دارد که عکاسی را برای ما لذت بخش تر می کند، اما آیا می توانیم عکس هایی بدون عیب و نقص با آن ثبت کنیم؟ با در نظر گرفتن قیمت ایفون ۱۴ پرومکس ممکن است فکر کنید که یک گوشی بدون نقص در دست دارید و این انتظار را از آن داشته باشید که بهترین عکس ها را برای شما ثبت کند. اما حتی با داشتن جدیدترین مدل گوشی آیفون نیز ممکن است همه عکس هایی که می گیریم بی نقص نباشند.

برنامه های ویرایش عکس می توانند به ما کمک کنند که با ادیت عکس های ثبت شده عکاسی حرفه ای تری داشته باشیم، اما بهترین برنامه آیفون برای ویرایش عکس کدام است؟ در فروشگاه App Store آیفون برنامه های زیادی برای این کار وجود دارد، در ادامه ۱۰ تا از بهترین برنامه ها را به شما معرفی می کنیم که می توانید با استفاده از آنها به عکس ها جلوه بهتری بدهید.

۱. Snapseed، روشی سریع و آسان برای ویرایش عکس در آیفون

اگر به دنبال روشی سریع و آسان برای ویرایش تصاویر خود هستید، برنامه Snapseed می تواند گزینه خوبی باشد. Snapseed یک ویرایشگر عکس کامل و حرفه ای از شرکت گوگل است که مجموعه ای از ابزارهای نوردهی و رنگی را ارائه می دهد و گزینه های فیلتر زیادی از سبک های قدیمی گرفته تا ظاهر مدرن و پرطرفدار HDR در اختیار شما قرار می دهد.

با استفاده از این برنامه می توانید در کمترین زمان تصاویر را ویرایش کنید. البته رزولوشن دوربین گوشی نیز می تواند در عملکرد بهتر به شما کمک بیشتر بکند، به عنوان مثال با دوربین iphone 14 pro max شاید بهتر به نتیجه برسید تا آیفون ۱۳، اما باید در نظر داشت که قیمت ایفون ۱۴ بیشتر است و باید هزینه بیشتری نیز بپردازید.

۲. VSCO، بهترین برنامه آیفون برای ایجاد عکس های سیاه و سفید

VSCO یکی دیگر از برنامه های ویرایش عکس برای IOS است که طیف گسترده ای از تنظیمات از پیش تعریف شده را در اختیار شما قرار می دهد. این تنظیمات شامل ظاهر طراحی شده برای تقلید از فیلم های کلاسیک فوجی فیلم، کداک و ایلفورد است و همچنین مجموعه ای عالی از فیلتر های سیاه و سفید نیز دارد که اگر بخواهید تصاویر خود را به سیاه و سفید تبدیل کنید عالی عمل می کند.

این برنامه برای نسخه معمولی رایگان است اما اگر بخواهید از قابلیت های ویژه آن استفاده کنید باید نسخه پرمیوم را بخرید. برای تهیه نسخه پرمیوم باید ماهانه ۸ دلار بپردازید که این مبلغ با پرداخت درون برنامه ای امکان پذیر است.

۳. Adobe Lightroom، بهترین برنامه آیفون برای ویرایش حرفه ای عکس

نسخه ویندوزی برنامه Adobe Lightroom در میان عکاسان حرفه ای محبوبیت بالایی دارد و در نسخه موبایل نیز عملکردی مشابه را ارائه می دهد. این برنامه در نسخه IOS گزینه هایی برای استیکر، ایموجی و یا انیمیشن GIF ندارد اما می توانید به مجموعه ابزارهایی که در لایت روم دسکتاپ وجود دارد دسترسی پیدا کنید و بر روی تصاویر کنترل دقیق تری داشته باشید.

Adobe Lightroom در آیپد و تمامی آیفون ها حتی در گوشی آیفون ۱۱ و  سری های قبل یعنی ۸ و ایفون x نیز قابل استفاده است. این برنامه نیز به صورت رایگان عرضه می شود و برای دسترسی به قابلیت های بیشتر می توانید نسخه پرمیوم آن را با پرداخت درون برنامه ای تهیه کنید.

۴. Prisma، بهترین برنامه آیفون برای تبدیل عکس به نقاشی

شاید بخواهید تصاویر خود را به نقاشی تبدیل کنید، برنامه Prisma این امکان را برای شما فراهم می کند. هدف کار Prisma با موارد مذکور متفاوت است و در واقع این برنامه با استفاده از فیلترهایی که از هنرمندانی همچون دالی و پیکاسو تصاویر را به نقاشی تبدیل می کند. هر کدام از فیلتر های موجود در برنامه برای عکس های خاصی در نظر گرفته شده است، برخی فیلترها برای پرتره مناسب هستند و برخی نیز برای عکاسی مناظر عملکرد مناسب را دارد.

۵. Adobe Photoshop Express، بهترین برنامه آیفون برای ویرایش عمومی عکس

Adobe Photoshop Express بهترین برنامه آیفون برای ویرایش عکس با رابط کاربری ساده و دسترسی سریع است. این نرم افزار ارتباط نزدیکی با نسخه دسکتاپ دارد و مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای ویرایش عکس را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها می توانید به صورت حرفه ای تصاویر را ویرایش کنید.

نسخه رایگان برنامه Adobe Photoshop Express ابزارهای زیادی دارد با این حال، برای دسترسی به تمام ویژگی های آن باید اشتراک PS Express Premium را خریداری کنید.

۶. Photofox، بهترین برنامه آیفون برای حذف سوژه از پس زمینه عکس

برنامه های زیادی برای حذف سوژه در پس زمینه عکس وجود دارند اما اگر بخواهید حرفه ای تر عمل کنید Photofox بهترین گزینه است. برنامه Photofox ابزارهای قدرتمندی برای حذف سوژه ها از پس زمینه عکس را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها می توانید آن را با پس زمینه عکس های دیگر ترکیب و یا افکت های جذاب را اعمال کنید.

۷. PicsArt، یک برنامه همه کاره برای ویرایش عکس در آیفون

PicsArt در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه می شود که بیشترین ابزارها در نسخه رایگان قابل دسترس است. نرم افزار PicsArt بهترین برنامه آیفون برای ویرایش عکس همه جانبه است که طیف وسیعی از ابزارهای ادیت عکس از تنظیمات اولیه مانند نوردهی و کنتراست گرفته تا درجه بندی رنگ های سینمایی و فیلترهای دراماتیک را در اختیار شما قرار می دهد.

۸. YouCam Makeup، بهترین برنامه آیفون برای ویرایش عکس سلفی

اگر به عکاسی سلفی علاقه دارید و می خواهید تصاویر جذابی ایجاد کنید برنامه YouCam Makeup می تواند برای شما کاربردی باشد. YouCam Makeup یک برنامه تغییر چهره مجازی و روتوش عکس است که ابزارهایی را برای تغییر رنگ مو، حذف لک های روی صورت و سفید کردن دندان ها در اختیار شما قرار می دهد و همچنین دارای فیلترهایی برای آرایش صورت نیز است.

YouCam Makeup در واقع یک برنامه دوربین آرایش AR است که به صورت رایگان عرضه می شود.

۹. Superimpose X با رابط کاربری آسان

Superimpose X یکی دیگر از برنامه های پولی برای ویرایش عکس در آیفون است که عملکردی مشابه با فتوشاپ را ارائه می دهد. از ویژگی هایی که باعث شده تا این نرم افزار در لیست بهترین برنامه آیفون برای ویرایش عکس قرار بگیرد می توان به لایه سازی تصاویر، حالت های ترکیبی، داشتن ابزار داخلی Light Wrap، براش لکه‌دار و ابزارهای تنظیم پیشرفته اشاره کرد.

۱۰. TouchRetouch، بهترین برنامه آیفون برای روتوش تصاویر

TouchRetouch بهترین نرم افزار برای روتوش عکس و حذف موارد ناخواسته در تصویر است. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم برای حذف قسمتی از تصویر و روتوش عکس را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها و به آسانی می توانید عکس خود را روتوش و یک تصویر بدون نقص را ایجاد کنید. ناگفته نماند نرم افزار TouchRetouch رایگان نبوده و باید هزینه ای بابت استفاده از آن بپردازید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا