اخبار

عرضه به‌روزرسانی اندروید برای تبلت‌های اکسپریا زد ۴ و ۵ و زد ۳ پلاس

عرضه به‌روزرسانی اندروید برای تبلت‌های اکسپریا زد ۴ و ۵ و زد ۳ پلاس

اکسپریا زد ۴ و 5

در طول چند ماه اخیر شکایت‌های متعددی از سوی کاربران دستگاه‌های سونی به این شرکت ارسال شده بود که همگی آن‌ها در زمینه مشکلات موجود در نسخه اندروید نوقا برای تعدادی از محصولات این شرکت ارائه شده بود که به دنبال این موضوع کمپانی سونی در ماه فوریه یعنی دو ماه پیش، بسته به‌روزرسانی جدیدی را برای اندروید نوقا ۷ موجود بر روی دستگاه‌های هوشمند اکسپریا زد ۵، تبلت اکسپریا زد ۴ و اکسپریا زد ۳ پلاس ارائه کرد. هم‌اکنون این کمپانی برای بار دیگر بسته‌های به‌روزرسانی جدیدی را برای تامین امنیت این دستگاه‌های هوشمند ارائه کرده است تا مشکلات را به‌صورت کامل‌تری برای کاربران خود رفع کرده باشد.

این به‌روزرسانی‌های سیستم عامل، شماره ساخت موجود بر روی این دستگاه‌ها را به ۳۲٫۳٫A.2.33  تغییر خواهد دارد و حجم آن نیز چندان بالا نبوده و تنها ۱۹۰ مگابایت خواهد بود تا همه کاربران بتوانند به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند. این بسته به‌روزرسانی درواقع شامل به‌روزرسانی امنیتی اندروید برای ماه مارس است که گوگل در چند هفته گذشته ارائه کرده بود.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط وب‌سایت اکسپریا بلاگ، به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی سونی مشکلات صدای موجود در اندروید نوقای دستگاه‌های اکسپریا زد ۵،تبلت اکسپریا زد ۴ و اکسپریا زد ۳ پلاس را نیز حل خواهد کرد. این مشکلات درواقع شامل یک عدم تعادل در صدا بین بلندگوهای بالایی و پایینی ، و همچنین مشکل صدای ضعیف در حین تماس‌ها بود.

بااین‌حال باید در نظر داشت که ارائه این به‌روزرسانی‌ها برای تمامی تلفن‌های همراه هوشمند یاد شده تا حدی به زمان نیاز دارد اما در طی چند روز آینده می‌توان شاهد ارائه این وصله به‌روزرسانی بر روی تمامی دستگاه‌های همراه هوشمند یاد شده بود و تنها زمان عرضه آن بر اساس مناطق جغرافیایی متفاوت، اندکی متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا