اخبار

به‌روزرسانی اندروید برای گلکسی A8+

گلکسی A8+

اگرچه روزبه‌روز به تاریخ رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند جدید و پرچم‌دار سامسونگ نزدیک می‌شویم اما این کمپانی یاران فعلی خود را رها نکرده و به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای دستگاه‌های سری گلکسی اس ۸ و تلفن‌های همراه هوشمند تازه عرضه‌شده گلکسی A8+ عرضه داشته است. بااین‌حال به‌روزرسانی یادشده قابلیت‌های جدید و جالب‌توجهی را به این دستگاه‌ها نمی‌افزاید و تنها به رفع نقص‌های موجود در سیستم‌عامل این دستگاه‌ها خواهد پرداخت و در همین راستا نمی‌توان انتظار داشت که کاربر پس از نصب این به‌روزرسانی‌ها بر روی دستگاه خود با تغییرات زیادی روبرو شود. بااین‌وجود این ببسته یادشده برای تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار بسیار ضروری است زیرا بیشتر این به‌روزرسانی‌ها بسیاری از باگ‌های امنیتی جدید دستگاه‌ها را عیب‌یابی کرده و آن‌ها را در برابر این رخنه‌های امنیتی ایمن می‌کنند.
لازم به ذکر است که بسته به‌روزرسانی یادشده به ترتیب در نسخه‌های G9500ZCU2AQL2، G9550ZCU2AQL2 و A730FXXU1ARA6  و برای ماه ژانویه عرضه‌شده‌اند. البته جالب است بدانید که درحالی‌که بسته به‌روزرسانی ماه ژانویه برای تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کشور چین در حال عرضه هستند اما شروع عرضه به‌روزرسانی متعلق به گلکسی A8+ رونمایی شده در سال ۲۰۱۸ از کشور هندوستان بوده است زیرا فروش این دستگاه به‌صورت رسمی در طی چند روز گذشته آغازشده است.
بااین‌حال باید به یاد داشته باشید که به‌روزرسانی یادشده با ترتیبی خاص و به‌صورت منطقه‌ای عرضه می‌شود و بنابراین ممکن است عرضه این به‌روزرسانی برای دستگاه شما کمی بیشتر از حد معمول به طول بینجامد. به‌این‌ترتیب به شما پیشنهاد می‌شود که در رابطه با دریافت این به‌روزرسانی صبور باشید. البته همان طور که ذکر شد این تغییرات ویژگی جدیدی را به دستگاه شما نمی افزایند و تنها عیب های مرتبط با سیستم عامل و رخنه های امنیتی تلفن های همراه هوشمند را برطرف می کنند. این به روز رسانی ها اگرچه برای هر دستگاهی ضروری هستند اما دریافت آنها نیازی به عجله نخواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا