اخبار

به‌روزرسانی بلک بری برای نرم‌افزارهای ویژه خود

به‌روزرسانی بلک بری برای نرم‌افزارهای ویژه خود

اگر شما نیز یکی از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی بلک بری هستید باید بدانید که این کمپانی کانادایی نرم‌افزارهای اختصاصی خود را بر اساس قاعده زمانی خاصی به‌روزرسانی می‌کند. این به معنای آن است که ازلحاظ نرم‌افزاری انتخاب تلفن همراه هوشمند اندرویدی بلک بری برای شما تصمیم بسیار خوبی بوده است.
آخرین دسته از به‌روزرسانی‌هایی که برای تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی بلک بری عرضه شد سه نرم‌افزار Hub، Calendar و Productivity Tabs را نشانه گرفت. تمامی این نرم‌افزارها با به‌روزرسانی ویژگی‌های بسیار بهتر و بهینه‌سازی‌هایی را دریافت می‌کنند که تجربه کاربر را افزایش می‌دهد.
در ابتدا باید ذکر کرد که بلک بری به‌تازگی در به‌روزرسانی نرم‌افزار Hub رابط کاربری آن را بسیار ارتقا داده است. شما متوجه خواهید شد که در تمامی نرم‌افزارهای Hubپلاس بلک بری سازگاری زیادی در موقعیت قرارگیری آیکون‌ها، منوها، تب‌ها و نیز ظاهر کلی آن‌ها دیده می‌شود. از طرفی دیگر نسخه جدید Hub با گزینه دیگری همراه خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد تا فونت‌های خاصی را در ایمیل انتخاب کنند. قاعدتاً، هر حساب کاربری ایمیل هم‌اکنون به شما اجازه می‌دهد تا نوع فونت، اندازه و رنگ آن را مشخص کنید. همچنین گزینه جدیدی وجود دارد که به کاربران Hub اجازه می‌دهد تا از الگوریتم هش برای عملیات ورود به پیام‌های S/MIME خروجی استفاده کنند. در مورد نرم‌افزار Calendar نیز بلک بری اطلاعات سالانه تقویم چینی را به آن افزوده است.
و درنهایت نرم‌افزار Productivity Tab نیز با استفاده از این به روز رسانی درزمینهٔ ویجت ها بهبودهای زیادی داشته است. هر زمان که شما بخواهید ویجت هایی را از نرم‌افزارهایی به دستگاه خود بیفزایید می‌توانید از تب اختصاصی آن در نرم‌افزار Productivity Tab استفاده کنید و شما می‌توانید نظم این تب‌های خاص را نیز مرتب‌سازی کنید و میزان دید آن‌ها را مدیریت کنید. همچنین هم‌اکنون محتوای تمامی حساب‌های کاربری اجتماعی خود را در تب Hub مشاهده خواهید کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا