اخبار

به‌روزرسانی به اندروید نوقا برای موتو Z و موتو Z فورس

به‌روزرسانی به اندروید نوقا برای موتو Z و موتو Z فورس

اندروید نوقا

دو تلفن همراه شرکت موتورولا نیز به تلفن همراه پیکسل گوگل ملحق شدند تا کاربران آن‌ها بتوانند از وجود آخرین نسخه اندروید بر روی دستگاه خود لذت ببرند.

البته این بسته به‌روزرسانی هنوز به‌صورت کامل عرضه نشده است ولی قرار است تا در طول یک هفته آینده تمامی کاربران مصرف کننده این دو مدل، از این به‌روزرسانی بزرگ بهره‌مند شوند. شرکت موتورولا به کاربران خود وعده داده بود که این نسخه از اندروید را پیش از پایان سال ۲۰۱۶ به آن‌ها عرضه خواهد کرد ولی هم‌اکنون به نظر می‌رسد که با جلو افتادن این پروژه به مدت یک ماه، می‌توان انتظار افزایش رضایتمندی کاربران از موتورولا را داشت. با این حساب اگر یکی از دو مدل موتو Z و موتو Z فورس را در اختیار دارید، حداکثر تا چهارشنبه آینده می‌توانید اندروید نوقا را دریافت نمایید.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای اندروید نوقا بر روی تلفن‌های همراه موتو Z و موتو Z فورس این است که به کمک آن امکان استفاده از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل نیز برای کاربران دستگاه‌های یاد شده مهیا خواهد شد. به این ترتیب این دو تلفن همراه به نخستین دستگاه‌هایی بدل خواهند شد که پس از تلفن همراه ویژه گوگل یعنی پیکسل، به آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید نسخه ۷٫۰ نوقا دسترسی خواهند داشت.

هر دو مدل یاد شده دارای پردازنده‌های اسنپ دراگون ۸۲۰ هستند که این امر موجب می‌شود تا بتوان به‌راحتی بر روی آن‌ها از امکانات پلتفرم واقعیت مجازی گوگل استفاده کرد و به همین دلیل نیز کاربران این دو محصول موتورولا می‌توانند به خوی از امکانات سیستم عامل جدید خود بهره‌مند شوند. شایان ذکر است که برای استفاده از پلتفرم یاد شده باید سیستم واقعیت مجازی ۷۹ دلاری گوگل را خریداری کرد که با توجه به قیمت آن نمی‌توان مطمئن بود که همگی کاربران به سراغ خرید این پلتفرم بروند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا