اخبار

عرضه به‌روزرسانی رسمی برای iOS و watchOS و tvOS اپل

عرضه به‌روزرسانی رسمی برای iOS و watchOS و tvOS اپل

به‌روزرسانی رسمی برای iOS و watchOS و tvOS اپل

کمپانی اپل به‌تازگی سه به‌روزرسانی نرم‌افزاری کوچکی که برای برخی از سیستم‌های عامل خود ارائه کرده است که آن‌ها را به ترتیب به iOS نسخه ۱۰٫۳٫۲، watchOS نسخه ۳٫۲٫۲ (سیستم عامل مخصوص ساعت هوشمند اپل) و tvOS نسخه ۱۰٫۲٫۱ (سیستم عامل ویژه تلویزیون هوشمند اپل) به‌روزرسانی می‌کند. هر سه این به‌روزرسانی‌ها قابلیت جدیدی را برای دستگاه‌های خود به همراه نمی‌آورند اما به بهبود وضعیت این سیستم‌های عامل منجر می‌شوند. به‌روزرسانی‌هایی از قبیل بهبود باگ‌ها و پیشرفت‌های امنیتی در این راستا قرار دارند.

شما می‌توانید این به‌روزرسانی برای iOS نسخه ۱۰٫۳٫۲ با رفتن به سامانه iTunes از طریق مسیر تنظیمات- General -به‌روزرسانی نرم‌افزاری در اختیار داشته باشید.

همچنین تمامی افراد دارندگان ساعت هوشمند اپل می‌توانند با باز کردن نرم‌افزار Watch iPhone، باز کردن منوی General و پس‌ازآن انتخاب گزینه Sofware Update دستگاه خود را به watchOS نسخه ۳٫۲٫۲ به‌روزرسانی کنند. البته برای این کار نیاز هست که ساعت را به شارژر متصل کرد و آن را تا بیش از ۵۰ درصد شارژ کرد.

اگر شما گزینه به‌روزرسانی خودکار را در نسل چهارم تلویزیون هوشمند اپل فعال نکرده‌اید می‌توانید وارد سیستم شده و گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزاری را انتخاب کنید.

بر اساس نظر تحلیل گران، این به‌روزرسانی‌ها به‌احتمال بسیار قوی آخرین به‌روزرسانی‌های ارائه شده توسط اپل قبل از معرفی نسل جدید سیستم عامل‌های iOS، watchOS و نرم‌افزار tvOS باشد. لازم به ذکر است که اپل قصد دارد تا به‌روزرسانی به نسل جدید هر سه سیستم عامل را در ابتدای ماه ژوئن رونمایی کند.

شایان ذکر است که این نسخه از به‌روزرسانی رسمی برای iOS و watchOS و tvOS اپل مدت‌هایی طولانی در دست طراحی و بازبینی بود و نسخه‌های مختلف بتای آن توسط تسترهای حرفه‌ای و کاربران منتخب آزموده شده است تا سرانجام نسخه‌ای نسبتا کامل و پایدار به مشتریان ارائه شود. پیش‌بینی می‌شود که پیش از عرضه رسمی، فرایندی مشابه در انتظار نسخه‌های بعدی سیستم عامل‌های یاد شده باشد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا