اخبار

بیتس ایرفون کاملاً بی‌سیم پاوربیتس پرو معرفی شد

شرکت بیتس چند سال پیش توسط کمپانی اپل خریداری شده است و اکنون توانسته است محصولی را طراحی و تولید کند که جایگزین بسیار خوبی برای ایرپاد ۲ باشد. پاوربیتس پرو از تراشه منحصربه‌فرد و فوق‌العاده H1 برخوردار است که به لطف وجود این تراشه به محض اینکه از کیس محافظ به آیفون خارج شود به دیوایس اپلی شما شامل آیفون، آیپد و یا مک‌بوک شما متصل خواهد شد. با وجود تمامی این امکانات و قابلیت‌هایی که پاوربیتس پرو دارد می‌توان با اطمینان کامل نتیجه گرفت که جایگزین بسیار خوبی برای ایرپاد است. از طرفی پاوربیتس پرو در مقایسه با ایرپاد هم می‌تواند صداهای بیرونی را به شکل بهتری حذف کند و هم می‌تواند صدا را با کیفیت بسیار بالایی پخش کند تا کاربر از شنیدن آن نهایت لذت را ببرد. بنابراین پاوربیتس پرو از لحاظ حذف صداهای بیرونی و همچنین پخش صدای باکیفیت نیز از ایرپاد بهتر است.

علاوه‌بر تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های پاوربیتس پرو باید بگوییم که دارای طراحی بی‌نظیری است به‌گونه‌ای که باوجود ایرتیپ‌های سیلیکونی که دارد محکم‌تر درون گوش شما قرار می‌گیرد. حتی قلاب‌های آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که ورزشکاران و کاربرانی که به دلیل خوب قرارنگرفتن ایرپاد نمی‌توانستند از آن استفاده کنند به‌راحتی بتوانند از پاوربیتس پرو استفاده کنند.

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که پاوربیتس پرو دارد این است که در برابر آب و تعرق مقاوم است بنابراین ورزشکاران که در حین فعالیت ورزشی و دویدن عرق می‌کنند می‌توانند از این محصول بدون اینکه نگران آسیب‌دیدگی آن باشند استفاده کنند. وجه مشترکی که پاوربیتس پرو با ایرپاد دارد این است که مانند ایرپاد درون جایگاه و یا بهتر است بگوییم کیسه‌ای که درون آن قرار می‌گیرد شارژ می‌شود.

استفاده از تراشه H1 در پاوربیتس پرو مزیت‌های زیادی را برای کاربران به دنبال دارد چراکه به موجب استفاده از این تراشه در پاوربیتس پرو به راحتی و با سرعت بالایی می‌توان این ایرفون را با آیفون سینک کرد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا