اخبار

تاریخ رونمایی از گلکسی اس ۸ سامسونگ مشخص شد

در حالی که تمامی اخبار حول و حوش شرکت سامسونگ مربوط به نوت ۷ و انفجارهای آن است، این شرکت با انتشار یک تیزر از گلکسی اس ۸ (Samsung Galaxy S8) سعی کرده تا تمرکز مصرف کنندگان را به آن سمت معطوف کند. در این تیزر تبلیغاتی آمده است که پرچمدار جدید سامسونگ در مورخ ۸ اسفندماه سال جاری طی نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) رونمایی خواهد شد.
نوت ۷ ضرر هنگفتی را به پیکره سامسونگ وارد کرد. این کمپانی به شدت نیازمند آن است تا پیش از آن که نیاز به دومین فراخوان رسمی بازگشت دیوایس‌های گلکسی نوت ۷ باشد، ذهنیت مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان برند خود را تغییر دهد. در حالی که سامسونگ ادعا می‌کند نسخه‌های جدید این فبلت غول‌پیکر کاملا «سالم» بوده و از هیچ نقض امنیتی برخوردار نیست، بسیاری از شرکت‌ها همچون شرکت حامل آمریکایی AT&T به طور کلی فروش این گوشی را لغو کرده‌اند.
اینک شرکت‌های حامل اصلی ایالات متحده به خریداران این محصول اجازه داده‌اند تا با پس فرستادن نوت ۷ خود، محصولات دیگری را نیز خریداری کنند. چهارشنبه هفته گذشته در گزارشی عنوان شد که یک دستگاه نسخه سالم گلکسی نوت ۷ که در جیب یکی از مسافران هواپیمای شرکت ساوث وست قرار داشته، منفجر شده است تا حتی دیگر اعتماد کردن به نسخه سالم این گوشی نیز کمی دور انتظار به نظر برسد.

 

زمان رونمایی گلکسی اس 8 سامسونگ

 

رونمایی از گلکسی اس ۸ سامسونگ در اسفند ماه

تمامی این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که سامسونگ تا به اینجای کار میلیون‌ها دلار از فروش گلکسی نوت ۷ متضرر شده و به شدت آینده‌ی این برند کره‌ای با خطر جدی مواجه است. بر همین اساس این کمپانی برای آن‌ که تمامی چشم‌ها را به آینده بدوزد و کمی مصرف‌کنندگان را از این حال و هوا خارج کند، تیزر مراسم رونمایی از گلکسی اس ۸ (Samsung Galaxy S8) را منتشر کرده است. این تیزر تصویری عنوان می‌کند که پرچمدار آینده کمپانی سامسونگ را در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ (۸ اسفند ۱۳۹۵) و طی برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) می‌توانیم ملاقات کنیم.
با توجه به اتفاقات رخ داده در هفته گذشته دیگر بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ بتواند مصرف‌کنندگان را مجاب به خرید گلکسی نوت ۷ کند؛ بنابراین این شرکت تمام تمرکز خود را بر روی گلکسی اس ۸ خواهد گذاشت تا با پیاده‌سازی ایده‌های هوشمندانه در این محصول، بار دیگر آب رفته را به جوی بازگرداند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا