اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۲ پرو فاش شد

در اولین روز سال ۲۰۲۴، رسانه‌های اجتماعی Realme در هند و اندونزی تصویری را منتشر کردند که نشان‌دهنده تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۲ پرو در ۳ ژانویه است. با توجه به اینکه تاریخ تنها یک روز قبل از ۴ ژانویه بوده، زمانی که Redmi Note 13 این سری قرار است در هند عرضه شود، به نظر می‌رسد که Realme ممکن بوده تاریخ عرضه سری Realme 12 Pro را در ۳ ژانویه تایید کند.

عرضه سری Realme 12 Pro قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، زیرا گوشی‌های ۱۲ پرو و ۱۲ پرو+ پیشتر توسط پلتفرم‌های صدور گواهی در هند و اندونزی تأیید شده‌اند. هر دو دستگاه با شماره مدل مربوطه مانند RMX3840 و RMX3842 رویت شده‌اند. علاوه بر این، پلتفرم‌های صدور گواهی در کشورهای دیگر، مانند امارات و مالزی، گوشی‌های هوشمند سری Realme 12 Pro را تایید کردند. متأسفانه، هیچ یک از لیست‌های گواهی مشخصات کلیدی Realme 12 Pro و ۱۲ پرو+ را فاش نکرده است.

پیش بینی می‌شود که سری Realme 12 Pro می تواند به چیپست Snapdragon 7 Gen 3 مجهز شود. انتظار رفته هر دو گوشی دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده باشند که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود ۱۲ پرو دارای یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 است که زوم اپتیکال ۲ برابری را ارائه می‌دهد.

سری ریلمی ۱۲ پرو در نزدیکی

از سوی دیگر، ۱۲ پرو+ با دوربین تله فوتو پریسکوپ OmniVision OV64Bبا وضوح ۶۴ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۳ برابر وارد بازار خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود سری ۱۲ پرو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ در چین عرضه شود. در چین، نسخه پرو+ احتمالاً حدود ۲۰۰۰ یوان (۲۸۲ دلار) قیمت دارد.

ریلمی یک برند تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که در سال ۲۰۱۸ توسط اسکای لی، مدیرعامل سابق Oppo، در چین تأسیس شد. این برند در ابتدا به عنوان زیرمجموعه‌ای از Oppo فعالیت می‌کرد، اما در سال ۲۰۲۱ به یک شرکت مستقل تبدیل شد. ریلمی بر ارائه گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه تمرکز دارد. این برند در هند، چین و سایر بازارهای نوظهور آسیا و اروپا بسیار موفق بوده است.

در سال ۲۰۲۳ ، ریلمی به یکی از پنج تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شد. این برند در حال حاضر در بیش از ۶۰ کشور جهان فعالیت می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این برند چینی محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا