اخبار

جدول فروش بازی‌ها در انگلستان: لگوها در صدر جدول

مانند رسم هفتگی، امروز نیز شاهد انتشار آمار و ارقام جدول فروش بازی‌ها در انگلستان هستیم. هفته گذشته مصادف بود با انتشار یک اقتباس لگویی از فیلم Star Wars: The Force Awaken که موفق شد صدر جدول فروش انگلستان را از آن خود کند.طبق اطلاعات منتشر شده توسط سیستم نظارت بر فروش و بررسی نمودارها، Lego Star Wars: The Force Awaken موفق به کسب مقام چهارمین بازی پرفروش لگو در تاریخ بازی‌های رایانه‌ای بوده و پس از عناوین Lego Indiana Jones، Lego Marvel Super Heroes و Lego Batman قرار می‌گیرد.
پس از این بازی، نوبت به عنوان محبوب FIFA 16 در رتبه دوم، Overwatch در رتبه سوم و صدر نشین هفته گذشته یعنی بازی Doom در رتبه چهارم می‌شود.
بازی Star Ocean: Integrity and Faithlessness نیز در هفته اول انتشار خود رتبه ششم جدول را کسب کرده، در حالی که بازی ترسناک ۷ Days to Die کار خود را با کسب رتبه نهم آغاز کرده است.
در ادامه می‌توانید فهرست کامل جدول فروش بازی‌ها در انگلستان را مشاهده کنید. شایان ذکر است رتبه بندی براساس فروش عناوین فیزیکی بوده و عناوین دیجیتالی به عنوان نماینده در جدول فروش فروش بازی‌ها در انگستان در نظر گرفته نمی‌شوند.
 

  1. Lego Star Wars: The Force Awakens
  2. FIFA 16
  3. Overwatch
  4. Doom
  5. Uncharted 4: A Thief’s End
  6. Star Ocean: Integrity and Faithlessness
  7. Rocket League
  8. Grand Theft Auto V
  9. ۷ Days to Die
  10. Tom Clancy’s The Division
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا