اخبار

تاریخ عرضه ی نسخه ی دمو بازی فیفا ۱۷ مشخص شد

باز هم داریم به پاییز یعنی فصل عاشقان بازی های ویدویی فوتبال نزدیک میشویم.Fifa و Pes رقبایی که چندین سال است سعی بر پیشی گرفتن از هم دارند، امسال هم پرقدرت ظاهر شده اند. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درمورد نسخه ی دموی بازی fifa 17 را به شما ارائه دهیم.
شرکت الکترونیک آرتز هنوز به طور رسمی جزییاتی درمورد نسخه ی دمو بازی فیفا ۱۷ فاش نکرده است اما امکان دسترسی به بازی را در روز ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) تایید کرده است.
Garreth Reeder یکی از تولیدکنندگان ارشد بازی فیفا ۱۷ این موضوع را تایید کرد اما گفت که نمی تواند جزییات بیشتری از قبیل تیم ها یا استادیوم ها بدهد.
اگرچه اسامی دقیق تیم های حاضر در نسخه ی دمو مشخص نیست اما در بعضی منابع به حضور تیم هایی مانند رئال مادرید، منچستریونایتد،چلسی،پاریسن ژرمن ، المپیک لیون ، اینتر و یوونتوس اشاره شده است.به هر حال نمیتوان از حضور این تیم ها اطمینان داشت و برای اطلاع دقیق از آنها باید تا هفته ی آینده صبر کنیم تا کمپانی EA اطلاعات نهایی و نسخه دمو بازی را منتشر کند.
همچنین الکترونیک آرتز در ادامه ۵۰ بازیکن برتر کل بازی و ۲۰ بازیکن برتر لیگ انگلستان را معرفی کرد که در این لیست رونالدوی پرتغالی اول ، مسی دوم و نیمار در رده سوم قرار دارند.
بازی جذاب فیفا ۱۷ در روز ۲۷ سپتامبر مصادف با ۶ مهر برای کامپیوتر ، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.
باید صبر کرد و دید که فیفا امسال هم میتواند به گفته ی کارشناسان از رقیب دیرینه خود یعنی pes پیشی بگیرد و به عنوان بهترین بازی شبیه ساز فوتبال در سال ۲۰۱۷ معرفی شود یا اینکه امسال فرصتی دوباره برای pes است تا به دوران اوج خود برگردد و با راضی کردن طرفداران خود به روزهای پرشکوه برسد!
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا