اخبار تکنولوژی

گوشی شیائومی میکس Fold 3 با بدنه الیاف کربن همراه است

شرکت شیائومی ساعاتی دیگر از گوشی تاشو شیائومی میکس Fold 3 خود رونمایی خواهد کرد. حال که چند ساعتی تا رونمایی باقی مانده برخی اطلاعات درباره دستگاه فاش شد.

شیائومی میکس Fold 3 طبق پوستر تیزری از بدنه عقب الیاف کربنی بهره می‌برد که موجب خواهد شد جلوه ظاهری متفاوت و خاصی پیدا کند. این مدل پرچمدار با داشتن چنین متریالی می‌تواند دوام بدنه بالایی ارائه دهد.

همچنین در وزن هم تاثیر داشته و مانع از افزایش آن خواهد شد. حال باید منتظر ماند تا این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱ ترابایتی و برخی ویژگی‌های بزرگ دیگر معرفی شود.

سال گذشته شرکت شیائومی گوشی تاشو Mi MIX Fold 2 را معرفی کرد که از صفحه نمایش تاشو بهره برده و راهی بازار چین شد و به سایر نقاط نرسید. این گوشی دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی AMOLED با وضوح ۱۸۰۰×۲۴۸۰ پیکسل و صفحه نمایش بیرونی ۶.۲۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۶۴۰×۷۲۰ پیکسل است.

شیائومی میکس Fold 3 در نزدیکی

 

شیائومی میکس Fold 3

 

این گوشی همچنین دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 1، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. Mi MIX Fold 2 دارای یک دوربین سه گانه در عقب با سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسل، ۱۳ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل است و یک دوربین سلفی باکیفیت زیرنمایشگر دارد. این گوشی همچنین دارای یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی هم است.

شیائومی یک شرکت فناوری چینی است که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۰ توسط لین بن و لی جون در پکن تأسیس شد. شیائومی یک شرکت نوآور در زمینه فناوری است و در تولید تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، لوازم خانگی هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند و سایر محصولات فناوری فعالیت دارد. شیائومی یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد در جهان است و در سال ۲۰۲۲ به عنوان دهمین شرکت بزرگ فناوری جهان شناخته شد.

شیائومی به دلیل قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و کیفیت بالای محصولات خود شناخته شده است. این شرکت همچنین به دلیل تمرکز خود بر کاربر و استفاده از فناوری‌های نوآورانه شناخته شده است. شیائومی یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن‌های هوشمند در جهان است و در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۹۱ میلیون گوشی هوشمند فروخته است. شیائومی یک شرکت پیشرو در زمینه فناوری است و نقش مهمی در نوآوری در صنعت فناوری داشته است. این شرکت به دلیل قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و کیفیت بالای محصولات خود شناخته شده است و یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن‌های هوشمند در جهان است.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای برای گوشی تاشو نسل بعدی خود دارد. برندی که طی سال‌های گذشته زیربرندهای مختلفی تاسیس کرده و موجب شده تا موجب افزایش فروش شود. برند شیائومی هر سال نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرده و عرضه دارد.

مدل‌هایی که ویژگی‌های بزرگی ارائه داده و با قیمت مناسبی قابل تهیه هستند. در هر صورت باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا