اخبار

تاکید تیزر تبلیغاتی جدید ال جی روی قابلیت های تازه V20

یک تیزر ویدیویی از ال جی V20 منتشر شده که اطلاعات تازه ای را در مورد این گوشی فاش می کند. ال جی V20 اولین اسمارت فون جهان خواهد بود که به صورت پیش فرض به اندروید ۷٫۰ نوقا مجهز می شود.
 
این تیزر رسمی کمی غیر عادی به نظر می رسد چرا که مراحل ضبط آن در داخل یک آشپزخانه انجام شده است. ال جی مدعی شده که این تیزر به کلی با گوشی V20 فیلم برداری شده است اما حرفی از اینکه ادیت خاصی روی آن صورت گرفته یا نه به میان نیامده است.
 
تیزر ال جی V20 برخی از وظایفی که باید به هنگام آشپزی انجام شوند را با برخی از ویژگی هایی که احتمالاً در اسمارت فون خود در اختیار خواهید داشت مقایسه می کند. در این ویدیو به مواردی مثل مالتی تسکینگ که در هر دو بخش مورد نیاز است اشاره شده است.
 
بنابراین کاربران می توانند ببینند که مالتی تسکینگ روی V20 به همراه اندروید نوقا چگونه کار می کند و مالتی تسکینگ در آشپزخانه یعنی چه؟ شما می توانید به راحتی بین اپلیکیشن های مختلف در رفت و آمد باشید و مهم ترین و پر کاربردترین موارد برای دسترسی بهتر در بالای لیست قرار دارند.
 
 

 
واضح است که مالتی تسکینگ یک قابلیت انحصاری برای ال جی V20 نیست و هم اکنون بسیاری از اسمارت فون ها به قابلیت های مالتی تسکینگ مجهز هستند. پرچمدار جدید ال جی به قابلیت های مالتی تسکینگ مهمی مجهز است که شامل قابلیت تصویر در تصویر و تقسیم صفحه نمایش خواهند بود. جنبه دیگری از ویژگی های این گوشی که ال جی روی آن تاکید داشته، قابلیت جا به جایی گزینه های تنظیمات به صورت drag and drop است تا کاربران بتوانند منوی تنظیمات سریع را از نو مرتب کنند.
 
رونمایی رسمی ال جی V20 نزدیک است چون این شرکت کره ای اعلام کرده که اسمارت فون جدیدش را در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) رونمایی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که V20 چند وقت بعد از رونمایی به بازارها عرضه خواهد شد اما می توان امیدوار بود که این انتظار بیش از یک ماه طول نکشد.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا