اخبار تکنولوژی

تبلت جدید هوآوی اوایل آگوست رونمایی می شود

هواوی اعلام کرده است که دو تبلت جدید، MatePad Pro و MatePad Air را در تاریخ ۶ آگوست در چین عرضه خواهد کرد. در حالی که جزئیات محدود است، این شرکت طرح‌های خود را در Weibo به اشتراک گذاشته و اخبار به‌روزرسانی بزرگی را برای برنامه طراحی GoPaint خود به اشتراک گذاشته است.

پست Weibo هوآوی شامل تصویری از MatePad Pro بود که تبلتی براق با صفحه نمایش عریض و حاشیه‌های کوچک را نشان می‌دهد. این تبلت با قلم و صفحه کلید عرضه می‌شود که انتظار می‌رود هر دو از فناوری NearLink برای اتصال بی سیم روان استفاده کنند. به گفته هوآوی سنترال، MatePad Pro ممکن است دارای صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی دو لایه OLED باشد. همچنین شایعه شده که در سه رنگ: Inkstone Black، Xuan White و طلایی عرضه می‌شود.

از سوی دیگر هواوی MatePad Air را در چهار رنگ سفید، سبز، صورتی ساکورا و رزگلد به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد طراحی آن کاملاً متفاوت از نسل قبلی است و دارای لنز افقی مشابه Nova 12 Ultra در عقب است. شایعه شده که MatePad Air دارای صفحه نمایش ۱۱.۹۵ اینچی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی است، اگرچه مشخصات دیگر هنوز مشخص نیست.

در کنار تبلت‌ها، هواوی از انتشار پایدار اپلیکیشن GoPaint خبر داده که در حال حاضر در حال آزمایش بتا بر روی تبلت‌های منتخب هواوی است. در دیگر اخبار هواوی، این شرکت گوشی هوشمند ارزان قیمت خود Nova Flip را در ۵ آگوست، درست یک روز قبل از عرضه تبلت‌ جدید، در چین عرضه خواهد کرد. مشخص نیست چرا هواوی تصمیم گرفت این محصولات را در روزهای متوالی عرضه کند، اما این برنامه است.

تبلت جدید هوآوی در نزدیکی

گفته می‌شود هواوی Nova Flip دارای صفحه نمایش اصلی ۶.۹۴ اینچی LTPO اولد با نرخ نوسازی بالا ۱۲۰ هرتز است که آن را به بزرگ‌ترین صفحه نمایش تاشو در یک گوشی تاشو تبدیل می‌کند.

مکمل این صفحه نمایش OLED خارجی ۲.۱۴ اینچی برای دسترسی سریع به اعلان‌ها و عملکردهای مختلف است. این دستگاه از چیپست Kirin سری ۹ بدون G، با رم کافی و گزینه‌های ذخیره‌سازی سخاوتمندانه قدرت می‌گیرد. برای دوربین، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی‌ها وجود دارد. علاوه بر این، Nova Flip با باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‎‌کند.

در دیگر خبرها ساعت هوآوی Watch GT 5 بزودی معرفی خواهد شد و این مدل گواهی جدید دریافت کرد که موجب افشا جزئیات پیرامون ساعت جدید شده است. در حالی که برگه مشخصات کامل هنوز در دسترس نیست، برخی از اطلاعات اولیه فاش شده است. Watch GT 5 در چندین گواهی از جمله SDPPI اندونزی و TUV رویت شده که نشان دهنده عرضه جهانی و در دسترس بودن آن در بازار اندونزی نیز است. این ساعت دارای شماره مدل VLI-B19 بوده و از استاندارد IP68 بهره می‌برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا