اخبار تکنولوژی

تبلت لنوو تب M11 با نمایشگر ۱۱ اینچی معرفی شد

در ماه ژانویه، لنوو رسما لنوو تب M11 را در جریان رویداد CES 2024 معرفی کرد. نسخه هندی در اوایل ماه جاری عرضه شد و اکنون، بالاخره این تبلت در منطقه عرضه شده است. بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات، قیمت، طراحی و موارد دیگر بیاندازیم.

Tab M11 جدید این برند دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی WUXGA است که به شما امکان می‌دهد از محتوای ۱۰۸۰p در صفحه نمایش بزرگتر لذت ببرید. این پنل دارای گواهینامه TUV Rheinland Low Blue Light و همچنین برای تجربه دید راحت‌تر است. تبلت جدید در بخش سخت افزاری به تراشه هلیو G88 مدیاتک مجهز شده است. انرژی آن توسط یک بسته باتری ۷۰۴۰ میلی آمپرساعتی تامین شده که تا ۱۰ ساعت پخش ویدئو را ارائه می‌دهد. جلو و عقب هر دو دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستند.

لنوو Tab M11 دارای بدنه باریک ۷.۱۵ میلی‌متری است که وزن آن ۴۶۵ گرم اعلام شد. همچنین دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. قابل ذکر بوده، خریداران همچنین قلم لنوو Tab Pen را دریافت می‌کنند که به شما امکان می‌دهد از نوشتن و doodling لذت ببرید. این تبلت همچنین با نرم افزارهای مانند Nebo، MyScript Calculator و WPS از پیش بارگذاری شده است. شما همچنین Lenovo Freestyle را دریافت می‌کنید که امکان اتصال یکپارچه تبلت را به رایانه شخصی یا لپ تاپ دیگری با لوگو Lenovo می‌دهد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ بوده، اما به‌روز‌رسانی سیستم عامل اندروید ۱۴ و اندروید ۱۵ را دریافت خواهد کرد.

لنوو تب M11 با نمایشگر بزرگ از راه رسید

تب M11 لنوو در رنگ سبز Seafoam موجود است. برچسب قیمت رسمی آن ۱۷۹۹۹ INR (تقریباً ۲۱۶ دلار آمریکا) است. برای علاقه‌مندان، می‌توانید از امروز (۲۶ مارس ۲۰۲۴) این تبلت را از سایت رسمی برند، فروشگاه‌های انحصاری لنوو و سایر وب‌سایت‌های خرده‌فروشی الکترونیکی خریداری کنید.

در دیگر خبرها خبرساز چینی DCS فاش کرده که یک تبلت جدید با سایز کوچک و با کارایی بالا در راه است تا به بازار چین برسد. با توجه به گفته‌ها، مدیر بازاریابی مصرفی لنوو، نشان داده که این دقیقاً یک مدل جدید نیست، بلکه فقط مدل لنوو Legion Y700 2023 با صفحه‌نمایش جدید است. نوع صفحه نمایش در این مدل آینده از براق به مات تغییر کرده است.

برای کسانی که نمی‌دانند، یک صفحه نمایش مات با یک پوشش ضد تابش بر روی سطح ارائه می‌شود که به پراکندگی نور، کاهش انعکاس و سهولت دیده شدن صفحه در شرایط روشن کمک می‌کند. مدیر بازاریابی مصرفی لنوو همچنین تایید کرد که نسل بعدی تبلت Legion Y700 مدتی طول می‌کشد تا وارد بازار چین شود. او همچنین تایید کرد که یک YOGA Pad جدید نیز در سال جاری عرضه خواهد شد. در مورد مدل نمایشگر مات Legion Y700 2023، انتظار می‌رود عرضه آن در ماه آوریل انجام شود.

لنوو Legion Y700 2023 دارای صفحه نمایش ۸.۸ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۴۳PPI، نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. این چیپست کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 اجرا می‌شود.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا