اخبار تکنولوژی

تبلت Honor Pad 8 با نمایشگر ۱۲ اینچی معرفی شد

تبلت Honor Pad 8 به تازگی معرفی شد و پس از مدت‌ها انتظار شاهد عرضه یک تبلت رده میانی برای بازار هندوستان و چین هستیم. البته مشخص نیست چه زمانی در سایر نقاط عرضه می‌شود.

در ابتدا به بخش نمایشگر می‌پردازیم که آنر پد ۸ دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی با وضوح ۲K و روشنایی ۳۵۰ نیت است. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۷ درصدی بوده و صفحه نمایش دارای گواهینامه TUV Rheinland برای فیلتر نور آبی است. همچنین یک بدنه فلزی هم تدارک دیده شده که مناسب محسوب می‌شود.

تبلت Honor Pad 8 راهی بازار شد

در بخش صدا، آنر پد ۸ مجهز به سیستم ۸ بلندگوی تنظیم شده توسط DTS:X Ultrasound و الگوریتم صوتی Histen خود توسعه یافته این برند است. Honor Pad 8 دارای یک ماژول دوربین به شکل بیضی در عقب است. همچنین باید به دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED و یک سنسور سلفی در جلو پرداخت.

Honor Pad 8 دارای پردازنده Snapdragon 680 بر اساس فرآیند ۶ نانومتری بوده و چیپ با پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه شده است. این دستگاه تا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. از نظر نرم‌افزاری، این تبلت با MagicUI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ و ویژگی‌هایی مانند همکاری چند پنجره‌ای هوشمند و چند صفحه‌نمایش اجرا می‌شود.

Honor Pad 8 از یک باتری ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیرو می‌گیرد. گزینه‌های اتصال در دستگاه شامل پورت USB-C، بلوتوث و وای فای می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت آنر مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا