اخبار تکنولوژی

تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا و کد تخفیف ارسال رایگان، در صدر جستجوهای اینترنتی

این روزها کمتر کاربری است که از فروشگاه های اینترنتی خرید نکرده باشد. چراکه دسترسی سریع و همچنین تنوع بالای محصولات، کاربران را برآن داشته تا با خرید اینترنتی، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند. همین موضوع نیز باعث شده تا کسب و کارهای اینترنتی خدمات خود را توسعه داده و با ارائه راهکارهای جدید، سعی دارند تا فروش خود را افزایش دهند. یکی از مواردی که توسط خدمات دهندگان مختلف به خصوص فروشگاه های اینترنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از طرف کاربران نیز مورد توجه است، فروش محصولات با تخفیف ویژه است.

انواع مختلفی از تخفیف توسط این فروشگاه ها ارائه می شود که در این مقاله قصد داریم آنها را مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به میزان استفاده بالای کاربران از این موضوع، نیاز است قبل از هرگونه اقدام به خرید، از شرایط و نحوه ارائه تخفیف های مختلف آگاه بود، تا بتوان در هر لحظه مناسب ترین روش های خرید را با هدف کاهش هزینه در نظر داشت.

پشت پرده تخفیف های اینترنتی

موضوع تخفیف در خرید از دیرو باز توسط بسیاری از افراد مورد توجه بوده است. به طوری که حتی در خریدهای حضوری نیز این موضوع مد نظر خریداران قرار داشته است. با ظهور فروشگاه های آنلاین نیز، این موضوع همچنان برقرار است و حتی می توان گفت که توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. فروشگاه های اینترنتی انواع مختلفی از تخفیف را ارائه می کنند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما موضوع اصلی این است که آیا می توان به تخفیف های ارائه شده اطمینان کرد یا خیر؟

پاسخ به این سوال شاید کمی سخت باشد، اما با در نظر گرفتن رنج قیمتی هر گروه کالایی، می توان از صحت و میزان تخفیف های ارائه شده مطمئن شد. از طرفی وجود ابزارهایی مانند نمودار قیمت محصول، نظر خریداران، امکان بررسی چندین فروشگاه برای بررسی قیمت و… می تواند کمک کند تا کلای مورد نظر را با بهترین قیمت خریداری کنید.

انواع تخفیف فروشگاه های آنلاین

فروشگاه های آنلاین با هدف افزایش میزان رضایت کاربران خود، سعی دارند با ارائه راهکارهای خلاق، نیاز طیف بیشتری از کاربران را پوشش دهند. در ادامه مرسوم ترین روش های ارائه تخفیف توسط فروشگاه های اینترنتی شرح داده شده است:

  • ارائه تخفیف در قالب فروش ویژه

شاید یکی از ساده ترین و مرسوم ترین روش های ارائه تخفیف، موضوع فروش ویژه باشد. مفهوم این نوع از تخفیف  این است که یک محصول با قیمت کمتری در مقایسه با قیمت اصلی در حال ارائه است. این موضوع با درج میزان تخفیف در کنار قیمت محصول به اطلاع کاربران می رسد. از طرفی تاریخ مشخصی برای ارائه آن وجود ندارد و در بازه های زمانی مختلف ممکن است یک محصول با تخفیف ارائه شود یا خیر. تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا یکی از پرطرفدارترین تخفیف ها در بین کاربران است.

  • ارائه تخفیف در قالب طرح های ثابت

با افزایش توجه کاربران به مقوله تخفیف، برخی از فروشگاه های اینترنتی نسبت به تعریف طرح های ثابتی کرده اند تا از طریق آن بتوانند به صورت مداوم محصولات مختلف را با تخفیف ارائه دهند. مانند پیشنهاد شگفت انگیز دیجی کالا، تکنوآف تکنولایف، تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس و…

  • ارائه تخفیف در قالب کد تخفیف

کد تخفیف محبوب ترین شیوه دریافت تخفیف در بین کاربران است. در واقع می توان گفت واقعی ترین نوع تخفیفی که توسط فروشگاه ها ارائه می شود، کد تخفیف است. چراکه با استفاده از کد تخفیف رقم مشخصی از قیمت محصول کسر می شود. کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف تکنولایف، کد تخفیف خانومی و… از جمله کدهای تخفیف پرطرفدار است. جالب است بدانید که استفاده از کد تخفیف در بین سایر خدمات نیز مورد توجه کاربران است. مانند کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف اسنپ اکسپرس و…

  • ارائه تخفیف در قالب جشنوراه ها و پروموشن ها

برگزرای جشنواره ها و پروموشن های فروش نیز از دیرو باز توسط بسیاری از فروشگاه ها انجام می شده است. بدین صورت که در یک بازه زمانی مشخص و با اطلاع رسانی قبلی، کاربران از جشنواره ها مطلع شده و می توانند با تخفیف بسیار ویژه، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. مانند بلک فرایدی یا جمعه سیاه، جشنواره یلدا و…

  • ارائه تخفیف در قالب باشگاه مشتریان

برخی از فروشگاه های اینترنتی فضایی را تحت عنوان باشگاه مشتریان ایجاد می کنند تا از طریق آن بتوانند تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشند. معمولا کاربران با خرید و یا انجام یک سری از فعالیت ها امتیازاتی کسب می کنند که در نهایت می توانند این امتیازها را در قالب دریافت تخفیف، نقد کنند.

پرتقاضاترین تخفیف های اینترنتی

براساس گزارش های ارائه شده توسط وب سایت آفردیلی، کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی در صدر جستجوهای کاربران قرار دارد. از طرفی تخفیف های با درصد بالا نیز در بین کاربران بسیار محبوب است. همچنین به دلیل هزینه بالای ارسال رایگان بسیاری از فروشگاه ها، موجب شده تا کاربران کد تخفیف ارسال رایگان را نیز در جستجوهای خود قرار دهند. مانند کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان و…

بهترین روش استفاده از تخفیف

برای این منظور می توانید به سایت های منتشر کننده کد تخفیف مراجعه کنید. برخی از این سایت ها در همکاری مشترک با بسیاری از کسب و کارهای آنلاین، نسبت به انتشار و اطلاع رسانی تخفیف های مختلف اقدام می کنند. ضمن اینکه استفاده از این سایت ها بسیار ساده و راحت است و تمام کاربران می توانند به عنوان یک ابزار اثربخش برای کاهش هزینه هایشان از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا