اخبار

ترکیب بخش‌های واقعیت مجازی و تلفن‌های همراه هوشمند اچ تی سی

ترکیب بخش‌های واقعیت مجازی و تلفن‌های همراه هوشمند اچ تی سی

کمپانی اچ تی سی دیروز تائید کرد که مدیر بخش تجارت تلفن‌های همراه هوشمند و دستگاه‌های ارتباطی‌اش این کمپانی را ترک کرده است. بااین‌حال دلیل این کار و همچنین تصمیم جدید اچ تی سی در رابطه با استخدام فردی جدید در این موقعیت شغلی هنوز از سوی کمپانی یادشده اظهارنشده است. گزارش‌ها نیز حاکی از آن هستند که اچ تی سی درواقع قرار است تا بخش واقعیت مجازی خود را با بخش تلفن‌های همراه هوشمندش ترکیب کند.
بااین‌حال هنوز آینده بخش تلفن‌های همراه هوشمند نامشخص است. این کمپانی در طی چند سال گذشته نتوانسته به‌صورت مؤثر وارد بازار بشود و درنتیجه اچ تی سی تصمیم گرفت تا بخش بزرگی از تقسیمات تلفن همراه هوشمند خود را به همراه مهندسین این شرکت به کمپانی گوگل بفروشد و در همین راستا نیز بسیاری حدس می‌زنند که پرچم‌دار جدید اچ تی سی به‌احتمال‌زیاد آخرین تلفن همراه هوشمند این کمپانی باشد.
بااین‌حال تمامی این حدس و گمان‌ها در هاله‌ای از ابهام باقی‌مانده است و گزارشی از چین حاکی از آن است که اچ تی سی قصد دارد تا بخش واقعیت مجازی خود را با بخش تلفن‌های همراه هوشمندش ترکیب کند. پنج مدیر اصلی این شرکت که بیشتر آن‌ها در بخش واقعیت مجازی فعالیت می‌کردند به‌احتمال‌قوی راهبری بخش تلفن‌های همراه هوشمند را نیز به دست خواهند گرفت.
ارتقا شغلی این مدیران که سابقاً تلاش‌های زیادی در بخش واقعیت مجازی این شرکت انجام داده بود نشان از این دارد که اچ تی سی ممکن است از یک کمپانی تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند به یک کمپانی متمرکز بر واقعیت مجازی و محصولات آن تمرکز شود. این امر واقعاً بسیاری از افراد را شگفت‌زده نکرده است زیرا اچ تی سی تاکنون با نام تلفن‌های همراه خود شناخته می‌شد و در صورت تعطیلی این بخش معلوم نیست که چه سرنوشتی منتظر این کمپانی خواهد بود. البته صحت این خبر نیز هنوز به‌صورت رسمی تائید نشده است اما در صورت دریافت تأییدیه آن حتماً اطلاعات در این زمینه را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا