اخبار

تست بنچمارک موبایل پیکسل اکس ال، از ضعف آن در برابر آیفون ۷ پلاس حکایت دارد

سه شنبه شب بود که گوگل از موبایل های پرچمدار جدیدش به نام پیکسل و پیکسل اکس ال رونمایی کرد؛ اسمارت فون هایی که از سخت افزاری قدرتمند شامل اسنپدراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می برند و قیمتی مشابه پرچمداران سایر کمپانی های شهیر صنعت موبایل، مانند آیفون و سری گلکسی اس دارند.
به تازگی موبایل پیکسل اکس ال در تست بنچمارک Geekbench مورد آزمایش قرار گرفته است و امتیاز آن در تست های تک هسته ای و چند هسته ای مشخص شده است. خوشبختانه با این مسئله، حالا می توان امتیاز پرچمدار گوگل را با آیفون ۷ پلاس اپل که آن نیز چندی پیش به بازار آمد مقایسه نمود و پی برد که کدام یک از قدرت سخت افزاری بهتری بهره می برد.
 

Benches-w600

متاسفانه باید گفت که نتایج بنچمارک پیکسل اکس ال آنطورها که باید و شاید خیره کننده به نظر نمی رسد. پرچمدار اکس ال در تست تک هسته ای امتیاز ۱۶۰۰ و در تست چند هسته ای امتیاز ۴۰۰۰ را از خود به جای گذاشته است. این در حالی است که آیفون ۷ پلاس در همین تست ها به ترتیب امتیازهای ۳۴۰۰ و ۵۵۰۰ را دریافت کرده بود؛ مسئله ای که از برتری تیم مهندسین چیپست A10 حکایت دارد.
بدیهی است که عملکرد موبایل های هوشمند در دنیای واقعی، هیچاه به درستی در امتیازات بنچمارک ها منعکس نمی شود. بنابراین هنوز باید منتظر ماند و پیکسل اکس ال را در دنیای واقعی مورد بررسی قرار داد تا نتیجه ای دقیق و درست به دست آید.
 

Benches-2-w600

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا