اخبار

تصاویری از گوگل پیکس ۳ ایکس ال فاش شد

گوگل پیکسل ۳ ایکس ال نام تلفن هوشمندی است که انتظار می‌رود به زودی توسط غول جستجوی اینترنت معرفی شود. تاکنون شایعات زیادی در خصوص این محصول منتشر شده است و اکنون نیز شاهد تصاویری از آن هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
چندی پیش بود که اخباری در خصوص نمایشگر گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد. در آن خبر گفته می‌شد که نمایشگر این دستگاه نسبت به نسخه قبلی خود بلند‌تر شده و شاهد یک زایده در بخش بالایی آن نظیر آیفون ایکس هستیم. حال تصاویری از این تفلن منتشر شده‌اند که در آن‌ها موضوع مذکور تایید می‌شود و می‌توان زایده موجود در بخش بالای نمایشگر را مشاهده کرد. در واقع خبر امروز، تاییدی بر شایعه چند روز پیش است.

مطالب مرتبط:

پیکسل ۳ ایکس ال
در این تصاویر دیده می‌شود که گوگل Pixel 3 XL دارای نمایشگری بزرگ است که حاشیه‌های بسیاری باریکی در اطراف خود دارد. علاوه بر این، در زایده موجود در بالای نمایشگر نیز دو دوربین سلفی قرار گرفته‌اند. البته باید اعلام کنیم که دلیل وجود دوربین دوم در این بخش فعلا مشخص نیست و نمی‌دانیم که چه کاربردی خواهد داشت. در بین این دو دوربین نیز یکی از اسپیکر‌های دستگاه قرار گرفته‌اند. اسپیکر دوم هم در حاشیه پایین نمایشگر قرار دارد. به لطف این دو اسپیکر، دستگاه فوق می‌تواند صدایی استریو را در اختیار کاربرانش قرار دهد که چنین قابلیتی را در سری پیکسل ۲ نیز شاهد بودیم.
پیکسل ۳ ایکس ال
با نگاهی به قسمت پشتی پیکسل ۳ ایکس ال می‌توان متوجه شد که غول جستجوی اینترنتی در محصول جدید خود از همان زبان طراحی محصولات قبلی استفاده کرده است. این بدان معناست که در این محصول نیز بدنه فلزی دستگاه در بالای سنسور اثر انگشت به پایین می‌رسد و قسمت باقی مانده از بخش پشتی دستگاه توسط شیشه پوشانده شده است. در قسمت پشتی این محصول تنها یک دوربین قرار دارد که به نظر می‌رسد گوگل دوباره در محصول جدید خود علاقه‌ای به استفاده از دوربین دوگانه نداشته است. اگر گوگل در این دستگاه از دوربین پیکسل ۲ ایکس ال استفاده کند، بدون شک می‌تواند همچنان نتیجه‌ای مطلوب را برای کاربرانش ارائه کند.
پیکسل ۳ ایکس ال
هرچه که باشد، تصاویری که امروز منتشر شده‌اند دید کلی نسبت به محصول آینده کمپانی گوگل را ارائه می‌کنند. البته به احتمال زیاد تا پیش از زمان معرفی این تلفن هوشمند، اطلاعات و تصاویر مختلفی در خصوص آن فاش خواهند شد که ما نیز آن‌ها را در موبایلستان پوشش خواهیم داد. پس همچنان همراه ما باشید. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این محصول از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربرانمان به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا