اخبار

تصاویر جدیدی از HTC u12 plus منتشر شد

HTC u12 plus که به تازگی تصاویر جدید از آن منتشر شده است٬ تنها پرچم دار اچ تی سی در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.  شایعات پیرامون HTC u12 plus بسیار زیاد است که در ادامه به آن می پردازیم.
شایعات بسیاری در اطراف شرکت اچ تی سی در حال پدیدار شدن است. این که اچ تی سی یو ۱۲ پلاس آخرین پرچم دار این شرکت باشد یا حتی این که آخرین گوشی این شرکت باشد بسیار محتمل خواهد بود.
ببه تازگی تصاویر جدیدی از این گوشی به نمایش گذاشته شده و قاب های آن در فروشگاه یاهو در دسترس هستند. باید توجه داشت که این قاب‌ها برای گوشی هوشمندی با نام تجاری یو ۱۲ در نظر گرفته‌ شده‌اند، اما همان‌طور که در ابتدا توضیح داده شد، بعید است چنین محصولی توسط HTC معرفی شود و احتمالاً پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی با نام تجاری HTC u12 plus وارد بازار خواهد شد. البته برخی ادعا می‌کنند که امسال، تنها یک گوشی پرچم‌دار توسط تایوانی‌ها معرفی خواهد شد؛ به‌ نظر می‌رسد زیان‌دهی بخش موبایل باعث تجدید نظر در سیاست‌های واحد موبایل شرکت اچ‌تی‌سی شده است.

HTC u12 plus و  استاندارد Qi

احتمال استفاده این گوشی از شارژ بیسیم و استاندارد Qi بسیار پایین است، هرچند که اکثر گوشی های پرچم دار سال ۲۰۱۸ از این قابلیت برخوردار خواهند بود. نسخه‌ی به نمایش درآمده از گوشی HTC u12 plus به رنگ آبی متالیک است و نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ دارد. برخلاف مدل «لایف» که پیش‌ تر اعلام شده بود در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد؛ جانشین اچ‌تی‌سی یو ۱۱ حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش را حفظ کرده است و به‌ نظر می‌رسد که ضخامت حاشیه‌ی بالا و پایین نمایشگر یکسان خواهد بود.
در گوشی HTC u12 plus دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی در قاب پشتی کوشی قرار گرفته است. گوشی اچ تی سی یو ۱۱ با حاشیه صفحه نمایش متوسط رونمایی شد؛ اما مدل «پلاس» که حاشیه‌های باریک‌تری دارد، به یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی رضایت داده است. انتظار داریم پرچم‌دار ۲۰۱۸ اچ‌تی‎سی، اولین گوشی رده‌بالای این سازنده تایوانی با دوربین دوگانه باشد.
گزارش‌های اخیر به عرضه نسخه پایه HTC u12 plus با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارند؛ این در حالی است که نسخه رده‌بالای آن با دو برابر حافظه داخلی ارائه خواهد شد و البته در سایر مشخصات سخت‌افزاری، تفاوتی با مدل ۶۴ گیگابایتی ندارد.
پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ هسته ای با تکنولوژی ساخت ۱۰ نانومتری نیز پردازنده اصلی گوشی خواهد بود. از دیگر قابلیت‌هایی که HTC u12 plus ارائه خواهد داد؛ می‌توان به نسل جدید ویژگی «اج‌ سنس» اشاره کرد. گوشی‌های رده‌بالای اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ با ویژگی «اج سنس» عرضه شده‌اند و بسته به میزان فشاری که بر لبه‌های گوشی وارد می‌کنید؛ دستورات مختلفی اجرا خواهد شد. به‌عنوان مثال، می‌توانید لبه‌های گوشی را به‌منظور اجرای سریع‌تر برنامه دوربین یا عکاسی فشار دهید.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا