اخبار

تصاویر جدیدی از شیائومی می ۷ فاش شد

چند روزی بیشتر به معرفی شیائومی می ۷ باقی نمانده، اما به تازگی تصاویر جدیدی از این گوشی در شبکه های اجتماعی چین فاش شده است.
۳۰ اردبیهشت ماه تاریخ دقیق رونمایی از شیائومی می ۷ خواهد بود اما زودتر از برگزاری این رویداد، تصاویر اصلی گوشی شیائومی می ۷ در شبکه های اجتماعی چین به نمایش گذاشته شد. دو کاربر مختلف اقدام به انتشار عکس‌های جدیدترین پرچم‌دار شیائومی کرده‌اند که نشان از شباهت بسیار این دستگاه به آیفون ۱۰ و همچنین وجود یک بریدگی و دوربین دوگانه عمودی دارد.
رابط کاربری این گوشی بر اساس آن چیزی که در تصاویر مشخص است ، MIUI 9 نسخه ۸٫۵٫۲ خواهد بود. اگر گمان می‌کنید که کنار دوربین سلفی دستگاه یک فلاش تعبیه شده، می‌توان عکسی را بین تصاویر مشاهده کرد که این موضوع را به اثبات می‌رساند.

مطالب مرتبط:

شیائومی Mi 7 به اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز خواهد بود. همچنین، گفته می‌شود که می ۷ از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است؛ اما هنوز اطلاعاتی در دست نیست که آیا این دستگاه نیز به مانند Mi 6 از یک نسخه پرمیوم مقرون به صرفه همراه با حافظه پایین‌تر برخوردار است یا خیر.
احتمال دارد این شانس نیز وجود داشته باشد که همانند Mi Mix 2S، شاهد نسخه قدرتمندتری از Mi 7 همراه با ۸ گیگابایت رم باشیم. جدیدترین فبلت شیائومی هم که نیازی به توضیح ندارد؛ شما می‌توانید این دستگاه که طلایی رنگ بوده و در کنار Mi 7 قرار دارد را در تصویر سوم مشاهده کنید.
البته آن چیزی که در این تصاویر به طور کاملا چشمگیر مشخص است، وجود بریدگی بالای صفحه است که کل دوربین ، اسپیکر و سنسور ها را در خود جای می دهد.در حالی که این تصاویر به اندازه کافی واقعی به نظر می‌رسند؛ اما همیشه این احتمال نیز وجود دارد که زمان معرفی، با یک دستگاه کاملا متفاوت مواجه شویم.
شیائومی می ۷
شیائومی می ۷


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا