اخبار

تصاویر جدیدی از میت ۸ هواوی فاش شد: بدنه فلزی باریک

به نظر می‌رسد اواخر ماه جاری میلادی، هواوی که حالا عنوان سومین تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند را در دنیا یدک می‌کشد، فبلت جدیدی را با نام میت ۸ معرفی می‌کند.
به تازگی تصویر واضحی منتسب به میت ۸ هواوی منتشر شده که اطلاعات بیشتری به ما در خصوص طراحی قسمت پشتی این گوشی می‌دهد.  اگر تصویری که در این مقاله مشاهده می‌کنیم واقعا متعلق به هواوی میت ۸ باشد، این گوشی درست مثل چیزی که پیش از این در نکسوس ۶P ( که آن هم توسط هواوی ساخته شده بود) دیده بودیم، دارای اسکنر اثر انگشت دایره‌ای شکل در زیر دوربین پشت گوشی است. همچنین طراحی دوربین پشتی این گوشی به طراحی دوربین لومیا ۹۵۰ شباهت دارد. اسپیکرهای این گوشی هوشمند نیز در قسمت پایین آن قرار داده شده و به نظر می رسد که با گوشی هوشمند نازکی روبرو خواهیم بود.
درست مثل مدل میت ۷ که سال گذشته معرفی شد و دارای نمایشگر بزرگ ۶ اینچی بود، انتظار می‌رود که میت ۸ هم یک فبلت جدید باشد. طبق شایعات این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده هشت هسته‌ای کرین ۹۵۰، دوربین اصلی ۱۳ یا ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود این فبلت در دو مدل با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شود.
طبق خبرهای منتشر شده، هواوی ۵ آذر از میت ۸ به طور رسمی رونمایی می‌کند. نظر شما در مورد این فبلت جدید هواوی چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا