اخبار

تصاویر جدیدی از گلکسی سی ۵ سامسونگ لو رفت

به نظر می‌رسد که گلکسی سی ۵ (Galaxy C5) نیز به‌زودی به جمع دیوایس‌های میان‌رده‌ی سامسونگ اضافه خواهد شد. این کمپانی کره‌ای از جمله برندهایی است که تقریبا هر چند هفته یک بار از چندین دیوایس مختلف در دسته‌های متفاوت رونمایی می‌کند و این موضوع امسال هم ادامه دارد.
بعد از عرضه‌ی پرچم‌داران سال ۲۰۱۶ کمپانی یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، چندین دیوایس در سری‌های گلکسی جی، گلکسی ای و معرفی نسل جدید سری نوت که احتمالا سه ماه دیگر رخ خواهد داد، این بار نوبت به گلکسی سی ۵ رسیده است. این اسمارت فون میان‌رده دارای مشخصات سخت افزاری متوسط رو به بالایی است و طراحی نسبتا مشابهی با گلکسی اس ۷ دارد.

تصاویر جدیدی از گلکسی سی ۵ سامسونگ لو رفت
تصاویر جدیدی از گلکسی سی ۵ سامسونگ لو رفت

طبق تصاویری که به تازگی از این محصول لو رفته است، بدنه‌ی گلکسی سی ۵ کاملا از فلز ساخته خواهد شد و نوارهای آنتن، تنها بخش‌های پلاستیکی آن را تشکیل خواهند داد. دکمه‌ی فیزیکی هوم بار دیگر به قسمت زیرین نمایشگر این محصول سامسونگ بازگشته است و دو دکمه‌ی مجازی برای بازگشت به عقب و منوی میانبرها در دو طرف آن وجود خواهند داشت.
دکمه‌ی پاور برای خاموش و روشن کردن صفحه در سمت راست صفحه قرار گرفته است و دکمه‌های افزایش و کاهش میزان صدا نیز مطابق معمول در سمت چپ بدنه قرار گرفته‌اند. در تصویری که از نمای جانبی این دیوایس منتشر شده است، مشخص است که لنز دوربین آن با بدنه فاصله خواهد داشت و به صورت بیرون‌زده تولید شده است؛ از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در قسمت پشتی دیوایس، استفاده از فلش‌های ال ای دی دوگانه در دو رنگ است که امکان تصویربرداری با رنگ‌های واقعی‌تر را به کاربران اسمارت فون گلکسی سی ۵ خواهد داد.
البته اطلاعات بیشتری درباره‌ی مشخصات سخت افزاری گلکسی سی ۵ توسط منبع منتشر کننده‌ی تصاویر داده نشده است اما از آنجایی که این محصول با شماره مدل SM-C5000 در پایگاه‌های اطلاعاتی بنچمارک‌های GFXBench و AnTuTu وجود دارد، می‌توانیم قطعات سخت افزاری آن را بررسی کنیم. این اسمارت فون از نمایشگر ۵.۳ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برخوردار است.
سامسونگ برای تولید گلکسی سی ۵ از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کوالکام مدل اسنپدراگون ۶۱۵ یا ۶۱۷ با معماری ۶۴ بیتی استفاده کرده است و پردازنده‌ی کمکی آدرنو ۴۰۵ (Adreno) نیز وظیفه‌ی پردازش‌های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. در بحث تصویربرداری نیز گلکسی C5 از امکانات خوبی برخوردار است و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی در جلوی دیوایس قرار خواهد داشت.
بر طبق اطلاعات لو رفته و گزارش‌هایی که تا به اینجای کار پیرامون این محصول منتشر شده است، به زمان عرضه‌ی سی ۵ کاملا نزدیک شده‌ایم و سامسونگ احتمالا در چند هفته‌‌ی آینده از این مدل میان‌رده رونمایی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا