اخبار

تصاویر دومین گوشی اندرویدی بلک بری لو رفت : BlackBerry Vienna در راه است

blackberry-vienna
همانطور که می دانید ، کمپانی بلک بری سرانجام نخستین گوشی اندرویدی خود را با نام بلک بری پریو ( BlackBerry Priv ) روانه بازار کرد.اما هنوز چند روز از عرضه این گوشی نگذشته که تصاویر و اطلاعاتی از دومین گوشی اندرویدی این شرکت با نام رمز وین ( Vienna ) منتشر شده است.به نظر می رسد که بلک بری از نام شهر های مشهور اروپایی برای نام رمز گوشی های خود استفاده می کند چرا که اولین گوشی اندرویدی بلک بری یا همان پریو را مدت ها با نام رمز ونیز ، می شناختیم و اینبار نام شهر محبوب دیگر اروپایی به نام “وین” به عنوان اسم رمز برای دومین گوشی اندرویدی بلک بری انتخاب شده است.
همانطور که در تصاویر زیر می بینید این گوشی برخلاف پریو که یک صفحه کلید فیزیکی را در زیر صفحه نمایش خود جای داده بود، از یک کیبورد فیزیکی ثابت در پایین نمایشگر بهره می برد.
blackberry-vienna-1
وب سایت کرک بری که برای اولین بار این تصاویر را منتشر کرده است ادعا می کند که طراحی این گوشی ممکن است در آینده دستخوش تغییراتی شود که بی تردید، به زیباتر شدن هرچه بیشتر گوشی خواهد انجامید.
گفته می شود که Vienna با مشخصه های فنی و البته قیمت نسبتاً پایین تر عرضه شود. همچنین حاشیه های نمایشگر این گوشی به طور محسوسی به چشم خواهد آمد و حداقل سه دکمه فیزیکی در قسمت پایینی صفحه نمایش وجود خواهد داشت.
متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان رونمایی از این محصول به بیرون درز نکرده است و باید بیشتر صبر و حوصله به خرج دهیم تا شاهد ورود دومین اسمارت فون اندرویدی اما با ضریب امنیتی بسیار بالای کمپانی خوشنام در دنیای فناوری باشیم.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا