اخبار

تصاویر رندر شده از آیفون های آینده با صفحه نمایش خمیده

صفحه نمایش خمیده برای آیفون‌های جدید اپل یکی از ایده‌های نابی است که به زودی تمام طرفداران گوشی های اپل را شگفت‌زده خواهد کرد. پس از اعلام این خبر درباره آینده گوشی های اپل تصاویری توسط Martin Hajek طراحی و منتشر شدند که نشان می‌دهند گوشی های اپل در  آینده چه سیری خواهند داشت.
برخی کارشناسان حوزه دیجیتال اذعان داشته‌اند که اپل حداکثر تا ۲ سال دیگر یک آیفون با صفحه نمایش خمیده معرفی خواهد کرد. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که با توجه به این تصاویر٬ چه انتظاری می‌توان از گوشی های آینده اپل با صفحه نمایش خمیده داشت؟

مطالب مرتبط :

با در نظر گرفتن اخبار جدیدی که منابع مطمئن منتشر کرده اند٬ کمپانی اپل قصد دارد آیفون های جدیدی که از ویژگی صفحه نمایش خمیده بهره‌مند می‌شوند را با ژست‌های لمسی ارائه دهد. این بدان معناست که کاربران می توانند برخی عملگرها را بدون نیاز به لمس صفحه نمایش و تنها با حرکت دادن انگشتان در نزدیکی صفحه فعال کنند.
صفحه نمایش خمیده
با یک بررسی سطحی می توان به نتایج کلی درباره این گوشی دست یافت؛ نکته جالبی که درباره ای آیفون با صفحه نمایش خمیده وجود دارد این است که یک پوشش فلزی مجزا روی صفحه کلید این گوشی را می‌پوشاند. همچنین به نظر می‌رسد کاربران و طرفداران گوشی های اپل باید منتظر یک آیفون با ابعاد کوچکتری باشند.
البته با توجه به این تصاویر٬ حدس میزنیم که شاهد رونمایی از یک آیفون با طراحی بریدگی حاشیه در پنل جلو خواهیم بود و احتمالا این محصول جدید اپل از ویژگی تشخیص چهره ۳ بعدی بهره می‌برد.
صفحه نمایش خمیده
اما نکته‌ای که کارشناسان و منتقدان دیجیتال را کمی ناامید کرده است و البته غیر منتظره هم بوده٬ دوربین اصلی این گوشی است که تنها یک لنز دارد ولی با تمام این اوصاف اطلاعات فاش شده از این گوشی شگفت انگیز با صفحه نمایش خمیده بسیار اندک است و امیدواریم با انتشار اطلاعات بیشتر درباره این گوشی و پایان دادن به حدس و گمان‌ها بیش از پیش شگفت زده شویم.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا