اخبار

تصاویر رندر شده جدید از گوشی مایکروسافت لومیا ۸۵۰

مایکروسافت مدت زیادی طرفداران گوشی های ویندوزی را منتظر گذاشت تا ویندوز ۱۰ موبایل آماده شود.حالا که ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده مایکروسافت نیز وقت را تلف نکرده و پس از عرضه پرچم داران جدید خود یعنی دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال ، خود را برای عرضه گوشی های بعدی که اکثراً میان رده و پایین رده هستند آماده می کند.به تازگی تصاویر رندر شده و ویدیویی از گوشی لومیا ۸۵۰ از سوی یک افشا کننده فرانسوی ، OnLeaks منتشر شده است که لومیا ۸۵۰ سفید رنگ را نشان می دهند.
OnLeaks، یک منبع افشا کننده فرانسوی است که پیش تر نیز نام آن را بار ها شنیده ایم و رندر های مختلفی از لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL را نیز منتشر کرده بود. حال این منبع امروز تصاویری رندر شده از گوشی لومیا ۸۵۰ را منتشر کرده است که نشان می دهند این گوشی نیز از همان زبان طراحی گوشی های مایکروسافت بهره می برد. لبه های خمیده بدنه گوشی و دوربینی که اندکی بیرون زده ما را به یاد لومیا ۶۴۰XL می اندازند. همچنین در قسمت پشتی گوشی همانند لومیا ۵۵۰ و پرچم داران، لوگوی متالیک مایکروسافت نقش بسته است.
از جمله ویژگی های لومیا ۸۵۰ می توان به فریم فلزی احتمالی، درب پشتی قابل جدا کردن (باتری قابل تعویض)، قرار گرفتن جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در قسمت پایین گوشی، طول ۱۵۵.۹ میلیمتری، عرض ۷۳.۲۳ میلیمتری و ضخامت ۶.۹۲ میلیمتری (با احتساب بیرون زدگی دوربین ضخامت ۸.۵ میلیمتر خواهد بود) اشاره کرد.
دیگر لو دهنده معروف دنیای فناوری یعنی ایوان بِلَس که با اکانت @evleaks مشهور است هم در توییتر خود اعلام کرده که این گوشی فریم فلزی طلایی رنگ خواهد داشت و لوگو مایکروسافت که در قسمت پشتی گوشی قرار دارد نیز طلایی رنگ خواهد بود. همچنین در قسمت جلویی نیز فلش دوربین خواهد داشت.
 

Microsoft-Lumia-850-Dimensions1Microsoft-Lumia-850-01

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا