اخبار

تصاویر رندر شده سامسونگ گلکسی اس ۷ پلاس

بر اساس شنیده ها ، کمپانی سامسونگ در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۶ از پرچم داران جدید خود با نام های گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ پلاس ( Galaxy S7 Plus ) رونمایی خواهد کرد.تا کنون برخی اطلاعات از این دو گوشی که گفته می شود با اندازه های ۵.۱ و ۶ اینچی روانه بازار خواهند شد ، منتشر شده و اکنون تصاویر و ویدیویی رندر شده نرم افزار Cad منتسب به گلکسی S7 Plus فاش شده است.
قبلا یکی از تولید کنندگان کاور برای تلفن های هوشمند اطلاعاتی از گلکسی اس ۷ منتشر کرده بود که بر اساس آنها ابعاد گوشی ۶.۹۴*۷۰.۸*۱۴۳.۷ میلیمتر اعلام شده بود. این اعداد نشان می دهند گلکسی اس ۷ کمی از S6 ضخامت بیشتری دارد که ممکن است به دلیل استفاده از باتری با ظرفیت بیشتر و یا نمایشگرهای حساس به فشاری باشد که باعث شده بودند آیفون های اپل نیز نسبت به نسل قبلی خود کمی ضخامت بیشتری داشته باشند.
ظاهر کلی دستگاه بسیار مشابه گلکسی اس ۶ است و شاید بزرگترین تفاوت مشاهده شده، مستطیلی تر شدن دکمه هوم در نمای روبرویی دستگاه باشد. همچنین گفته شده است که در کنار گلکسی اس ۷، یک مدل بزرگتر به اسم Galaxy S7 Plus نیز با نمایشگر ۶ اینچی عرضه خواهد شد که احتمالا تصاویر جدید به همین مدل تعلق دارند. البته مشخص نیست چرا سامسونگ در حالی که بهترین دستگاه هایش در سایز ۵.۷ اینچی عرضه می شوند یک مدل با اندازه ۶ اینچ نیز تولید کند.
همانطور که در ویدیوی زیر می بینید این گوشی از طراحی نسبتاً مشابهی با گلکسی اس ۶ برخوردار است. همچنین دو طرف این گوشی نیز گردتر به نظر می رسند که به همراه شیشه ۲.۵D در قسمت جلویی و پشتی می تواند زیبایی های این گوشی جدید را دوچندان کند.
احتمال دارد اطلاعات مربوط به گوشی ۶ اینچی درباره گلکسی A9 باشند که شایعاتش مدتی است در اینترنت وجود دارند و پیشتر نیز گفته شده بود که یکی از دستگاه های سری A با نمایشگر ۶ اینچی تولید خواهد شد. از نکات قابل توجه دیگر می توان به شباهت پشت دستگاه به گلکسی نوت ۵ و همچنین حضور مجدد ورودی ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد که نشان می دهد هنوز در اردوگاه اندرویدی ها تصمیمی جدی برای کنار گذاشتن این استاندارد وجود ندارد.
 

Galaxy-S7-Plus-CAD-renders-1Galaxy-S7-Plus-CAD-renders-2Galaxy-S7-Plus-CAD-renders-3Galaxy-S7-Plus-CAD-renders-4

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا