اخبار

تصاویر رندر HTC 10 خبر از طراحی زیبایی می‌دهند

به تازگی تصاویر جدیدی از پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی تایوانی به نام اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) در فضای مجازی منتشر شده که باید گفت این رندرها کیفیت بالایی دارند و خبر از یک گوشی با طراحی منحصر به فردی می‌دهند.
تقریبا برای همه مشخص است که اچ تی سی چندان از بازار موبایل دل خوشی ندارد و با مشکل فروش محصولات خود دست و پنجه نرم می‌کند. عدم استفاده از یک طراحی زیبا در محصولات این کمپانی و مشکلات زیاد در کیفیت دوربین گوشی‌های اچ تی سی علت اصلی این افت فروش محصولات به شمار می‌رود.
البته کمپانی تایوانی از رو نرفته و همچنان به مبارزه ادامه می‌دهد. این کمپانی به تازگی در تیزری گفته بود “اولین در جهان، با کلاسی جهانی” که منظور از این حرف، کیفیت دوربین‌ پرچم‌دار جدید این کمپانی به نام اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) است که به نام HTC M10 نیز شناخته می‌شود.
با اینکه این تصاویر فقط رندر هستند، اما با آنچه که ما در مورد این گوشی تاکنون شنیده ایم تطابق داشته و شباهت زیادی به تصاویری دارند که قبلا منتشر شده بود. می‌توان گفت که گویا اچ تی سی توانسته به مسیر درست طراحی گوشی بازگردد و اگر پرچم‌دار این کمپانی بتواند موفقیتی کسب کند می‌تواند اچ تی سی را دوباره به مسیر موفقیت بازگردانده و دوباره شاهد اوج گرفتن HTC باشیم.
هرچند، هنوز کمپانی اچ تی سی این رندرها را تایید نکرده و تصویری واقعی از گوشی HTC 10 منتشر نشده است. با این حال باید صبر کرد و دید که سازنده‌ی نکسوس‌های بعدی چه سورپرایزی برای ما خواهد داشت.

تصاویر رندر باکیفیتی از HTC 10 منتشر شد ۷

تصاویر رندر باکیفیتی از HTC 10 منتشر شد ۶

تصاویر رندر باکیفیتی از HTC 10 منتشر شد ۴تصاویر رندر باکیفیتی از HTC 10 منتشر شد ۲

تصاویر رندر باکیفیتی از HTC 10 منتشر شد ۱

منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا