اخبار

تصاویر شماتیک آیفون ۶.۵ اینچی فاش شد

اپل امسال سه آیفون جدید را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. امروز تصاویر شماتیکی از آیفون ۶.۵ اینچی و ۶.۱ اینچی منتشر شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
اگر از دوستان و آشنایانتان بپرسید که منتظر کدام یک از سه آیفون جدیدی هستند که در ماه سپتامبر معرفی می‌شود، بسیاری از آن‌ها نسخه پلاس آن را ذکر خواهند کرد. این نسخه از آیفون جذابیت زیادی در بین کاربران دارد و بسیاری از افراد منتظر هستند تا ببیند اپل در نهایت این محصول را با چه ویژگی‌هایی عرضه خواهد کرد. این محصول از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی بدون حاشیه بهره می‌برد که از نوع OLED است و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده ۷ نانو متری A12 انجام خواهند شد.

مطالب مرتبط:

آیفون
امروز تصاویری از طرح‌های این محصول منتشر شده‌اند که اطلاعاتی را در خصوص ابعاد آن ارائه می‌کنند. این تلفن هوشمند ابعادی در حدود ۶.۱۸ در ۳.۰۳ اینچ دارد. در واقع دستگاه فوق کمی کوچک‌تر از آیفون ۸ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی است که ابعادی ۶.۲۴ در ۳.۰۷ اینچی داشت. این طرح‌ها کاملا با رندر‌هایی که اخیرا از این محصول منتشر شده مطابقت دارند. در بخش پشتی آیفون مذکور شاهد دوربین دوگانه هستیم.
آیفون
امروز طرح‌های شماتیک آیفون ۶.۱ اینچی هم منتشر شده است که گفته می‌شود آیفون ۹ نامیده خواهد شد. این تلفن هوشمند که اپل سعی دارد آن را با قیمتی اقتصادی‌تر عرضه کند، از نمایشگری با پنل LCD بهره می‌برد و فاقد قابلیت لمس سه بعدی (۳D Touch) است. تنها یک دوربین در بخش پشتی این تلفن هوشمند قرار دارد و ابعاد آن نیز ۵.۷۹ در ۲.۸۱ اینچ است.
همان‌طور که گفته شد، اپل امسال ۳ آیفون معرفی خواهد کرد که طرح دو تا از آن‌ها امروز فاش شده اما شاهد طرح آیفون ایکس جدید نیستیم. این محصول از نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED بهره خواهد برد. هر سه آیفون جدید دارای قابلیت TrueDepth در دوربین جلو و FaceID خواهند بود. زایده نمایشگر نیز در هر سه محصول جدید اپل وجود خواهد داشت.
همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، با تصاویر شماتیک آیفون‌های جدید اپل آشنا شدیم. شما چه انتظاراتی از این تلفن‌های هوشمند دارید؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا