اخبار

تصاویر شیائومی می ۵ سی به همراه یک گوشی مرموز دیگر منتشر شد

بعد از رونمایی رسمی شیائومی از گوشی های سری می ۵ اس، هم اکنون خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) این شرکت در جریان است و احتمالا در میانه ماه نوامبر شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. اما جالب است بدانید که یک گوشی دیگر با کد “Meri” نیز توسط این شرکت در حال تولید بوده که احتمالا همان گوشی می ۵ سی باشد. به تازگی تصاویر شیائومی می ۵ سی (Xiaomi Mi 5c) در رسانه های خبری منتشر شده است. 
همان طور که گفته شد، تصاویر شیائومی می ۵ سی توسط خبرگزاری ها در حال انتشار بوده و از طرفی مشخصات فنی آن نیز فاش شده است. بر این اساس می ۵ سی از بدنه تمام فلزی برخوردار خواهد بود و از سویی دیگر نسخه ای سطح پایین تر نسبت به سری می ۵ اس به حساب خواهد آمد. وجود نمایشگر ۵٫۵ اینچی مجهز به فناوری ۲٫۵D به همراه تراشه هشت هسته ای مدیاتک با حداکثر فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز از مشخصات فنی این گوشی خواهد بود.
 

تصاویر شیائومی می 5 سی به همراه یک گوشی مرموز دیگر منتشر شد (4)

علاوه بر آن تصاویر شیائومی می ۵ سی نشان می‌دهند که این گوشی از رابط کاربری MIUI 8.6.9.6 که بر پایه نسخه ۶٫۰ اندروید موسوم به مارشمالو ساخته شده است، به طور پیشفرض استفاده خواهد کرد. این گوشی از VoLTE به همراه ۴G LTE پشتیبانی کرده و با قیمت تقریبی ۱۸۰ تا ۲۳۰ دلار به فروش خواهد رفت. در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر شیائومی می ۵ سی هستید:
اما این تمام داستان نبود؛ امروز تصویر تیزر مربوط به یک گوشی مرموز نیز منتشر شد که از نمایشگری مجهز به فناوری E-ink (جوهر الکترونیکی) در بخش خلفی خود استفاده می‌کرد. این صفحه نمایش به صورت عمودی زیر دوربین اصلی دستگاه قرار گرفته است و احتمالا به منظور نمایش اعلانات جدید و همچنین ساعت و تاریخ بکار رود. درست همانند نمایشگر ثانویه سری گوشی های وی ال جی.
 
 
به نظر می‌رسد بخشی خاص (بالا) از این نمایشگر سیاه و سفید به اطلاعات مربوط به ساعت و تاریخ اختصاص داده شده باشد. در بخش زیرین تصویر تیزر گوشی نیز عبارت “سال ۲۰۱۶″ درج شده و در پایین آن نیز به زبان چینی، عبارت “Long Awaited” حک شده است. این موضوع به آن معنا خواهد بود که احتمالا شرکت شیائومی مدت زمان بسیار زیادی در حال کار کردن بر روی این نسخه بوده و مدل به تصویر کشیده شده نسخه ای آزمایشی و اولیه از آن است یا این که این کمپانی چینی قصد دارد به صورتی جدی بر روی این چنین گوشی هوشمندی کار کرده و آن را به تولید انبوه رسانده و وارد بازار کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا