اخبار

تصاویر مدل ۲۰۱۶ موتو G و موتو X لو رفت !

پس از یک نسل موفق دیگر از گوشی‌های موتو X و موتو G ، گویا موتورولا ( به رهبری لنوو ) می‌خواهد عرضه‌ی سری جدید آن‌ها را ادامه دهد . البته مدرکی بر این امر وجود دارد و آن نیز انتشار تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌ این گوشی‌هاست.
با توجه به زبان طراحی گوشی‌ها می‌توان گفت که این تصاویر به احتمال زیاد متعلق به نسل بعدی موتو G و موتو X است. البته با وجود شباهت‌هایی که با نسل قبلی خود دارند، باید گفت که نسل جدید موتو جی ( Moto G ) و موتو اکس ( Moto X ) از بعضی لحاظ کاملا متفاوت با آنچه که در مدل ۲۰۱۵ دیده بودیم خواهند بود. این موضوع بیشتر در مورد بدنه‌ی گوشی صدق می‌کند که طبق گزارشات از یک بدنه‌ی باریک‌تر فلزی در این مدل‌ها استفاده خواهد شد.
تصاویر مدل ۲۰۱۶ موتو G و موتو X در فضای مجازی منتشر شد ۲
با این حال، چیزی که هنوز می‌توان مشاهده کرد لوگوی «M» در پشت گوشی‌هاست که در حقیقت نشان‌ دهنده‌ی برند موتورولاست. شایعه شده بود که لنوو می‌خواهد به برند موتورولا خاتمه دهد، و مشاهده‌ی این لوگو در پشت گوشی نشان می‌دهد که این شایعه درست نبوده و لنوو علاقه دارد به استفاده از این برند ادامه دهد. البته با این تفاوت که دیگر به جای Motorola از Moto استفاده خواهد شد.
تصاویر مدل ۲۰۱۶ موتو G و موتو X در فضای مجازی منتشر شد ۳
گفته شده که تصاویر موبایل‌های رنگارنگ متعلق به گوشی موتو جی ( Moto G ) جدید است. طراحی خاص ماژول دوربین با فرورفتی Moto نیز در پشت گوشی مشاهده می‌شود. همچنین می‌توان انحنای بالا و پایین موبایل را مشاهده کرد. نکته‌ی خوب دیگری که وجود دارد این است که تعداد زیادی قاب پشت برای گوشی طراحی شده تا کاربران بتوانند با توجه به سلیقه‌ی خود گوشی را شخصی‌سازی کنند. اصولا این کاری‌ست که همیشه از سری G انتظار می‌رفته.
تصاویر مدل ۲۰۱۶ موتو G و موتو X در فضای مجازی منتشر شد ۱
یک موضوع دیگری که در تصویر می‌توان مشاهده کرد لوگوی لنوو ( Lenovo ) است که در انتهای قاب پشت گوشی می‌توان مشاهده کرد.
منبع: GSMarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا