اخبار

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۵ Mi با رنگبندی های مختلف به بیرون درز کرد

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی را بر روی پرچم‌دار جدید شیائومی مشاهده کنیم. بعضی‌ها می‌‌گویند که نمایشگر جدید دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود و بعضی‌ها نیز می‌گویند نمایشگر دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود. در هر صورت، تراشه‌ی استفاده شده در شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) اسنپدراگون ۸۲۰ است که از یک پردازنده‌ی ۴ هسته ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ استفاده خواهد کرد. کمپانی چینی در محصول جدید خود ۴ گیگابایت رم به کار برده و در دو مدل ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد کرد. همچنین یک سنسور اثر انگشت نیز درون دکمه‌ی خانه کار گذاشته شده است.
در شیائومی Mi 5از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب موبایل و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن استفاده شده. باتری پرچم‌دار جدید کمپانی چینی نیز ۳۰۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت داشته و انتظار می‌رود که این گوشی به قیمت ۱۹۹۹ یوان چین معادل ۳۰۹ دلار آمریکا عرضه شود.
احتمال می‌رود که از مدل بزرگتری به نام شیائومی Mi 5 Plus نیز همراه با مدل Mi 5 رونمایی شود. این مدل باید یک نمایشگر به اندازه‌ی ۵.۵ یا شاید هم ۵.۷ اینچ داشته باشد و از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده نماید. مانند مدل کوچکتر خود از تراشه‌ی اسنپدراگون استفاده کرده، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی eMMC داشته باشد. به احتمال زیاد دوربین عقب مدل شیائومی می ۵ پلاس (Xiaomi Mi 5 Plus) نیز ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلو نیز ۸ مگاپیکسل باشد. این موبایل نیز اسکنر اثر انگشت خواهد داشت و به قیمت ۲۵۰۰ یوان چین برابر با ۳۸۷ دلار آمریکا عرضه شود.
منبع: Phonearena
 

شیائومی Mi 5 1شیائومی Mi 5 2شیائومی Mi 5 سیاهشیائومی Mi 5 صورتی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا