اخبار

تصاویر واقعی گوشی Nokia X فاش شد

Nokia X نام میان‌ رده‌ی جدید کمپانی HMD است که به تازگی تصاویر جدید و واقعی آن در یکی از وبسایت‌های چینی منتشر شده است. این تصاویر از یک گوشی میان‌رده‌ی زیبا با طراحی بدون حاشیه و دوربین دوگانه حکایت می‌کنند که نشان دهنده‌ی طراحی متفاوت این گوشی هوشمند ‌HMD با دیگر محصولات ۲۰۱۸ این کمپانی است. کمپانی HMD Global محصول جدید خود را در رویدادی رسمی در  ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) معرفی خواهد کرد.

مشخصات و اطلاعات بدست آمده از Nokia X :

باتوجه به تصاویر منتشر شده از Nokia X باید منتظر یک گوشی هوشمند با طراحی ظاهری بدون حاشیه از  HMD باشیم. این تصاویر که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شدند٬ گوشی Nokia X را از همه نماها به نمایش می‌گذارند. حالا می دانیم که این میان رده‌ی جدید٬ یک بریدگی کوچک حاشیه در قسمت بالای صفحه نمایش دارد و در قسمت پایین پنل نیز نوار باریک حاشیه به چشم می‌خورد.
Nokia X
کمپانی HMD این میان رده‌ی جدید خود را به یه صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با نسبت نمایش ۱۸:۹ مجهز کرده است. بنظر می‌رسد انتخاب چنین نسبت نمایشی در گوشی‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۸ تبدیل به یک ترند شده است. بنابراین انتظار داریم صفحه نمایش گوشی Nokia X از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پشتیبانی کند. گوشه‌های این گوشی هوشمند برای سهولت استفاده و نگهداری راحت‌تر در دست٬ گرد شده اند که زیبایی خاصی را نیز به بیننده القا می‌کند. هچنین باید گفت انتخاب رنگی متفاوت از رنگ بدنه که هماهنگی جالبی نیز با آن دارد برای دکمه های پاور و تغییر ولوم و حاشیه قاب دوربین و سنسور اثر انگشت٬ جلوه‌ی خاصی به Nokia X بخشیده است.
در پنل پشتی این گوشی که بنظر می‌رسد از جنس شیشه باشد٬ دوربین دوگانه همراه با یک فلش ‌LED در یک قاب بیضی شکل با چینش عمودی قرار گرفته اند و کمی پایین‌تر از این قاب سنسور دایره‌ای شکل اثر انگشت تعبیه شده است. از وجود یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مطمئن هستیم ولی اطلاعاتی از دیگر دوربین قرار گرفته در کنار ان در دست نیست. به احتمال بسیار زیاد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی برای ثبت تصاویر با کیفیت برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
Nokia X
ظاهرا کمپانی HMD یکی از دوتراشه‌ی دیاتک Helio P60 یا کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۳۶ را برای این میان رده‌ی جدیدش انتخاب کرده است و تصمیم دارد Nokia X را که به سیستم عامل اندروید ۸٫۱ اوریو مجهز شده است٬ در دو نسخه‌ با میزان رم و حافظه‌ی داخلی متفاوت عرضه کند. احتمالا حداقل و حداکثر  مقدار رم برای این دو نسخه ۳ گیگابایت و ۶ گیگابایت است که با حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت همراه می شوند. البته لازم به ذکر است که هر دو مدل Nokia X از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا