اخبار

تصاویر و مشخصات شیائومی Mi 8 فاش شد

شیائومی Mi 8 نام جدیدترین پرچمدار کمپانی چینی شیائومی است که بزودی و در تاریخ ۱۰ خرداد ۹۷ بطور رسمی معرفی خواهد شد. چندی پیش تصاویر و مشخصات این گوشی هوشمند زیبا فاش شد که حکایت از طراحی ظاهری بسیار زیبای آن دارد. با موبایلستان همراه باشید تا با این محصول جدید شیائومی بیشتر آشنا شویم.
شیائومی Mi 8 که جانشین مدل قبلی گوشی سری Mi است٬ نتیجه تلاش و نبوغ کمپانی شیائومی در عرضه گوشی‌های هوشمند خواهد بود. آنچه از مشاهده تصاویر فاش شده بدست می‌آید نشان از طراحی این گوشی شبیه به گوشی‌های پرچمدار سطح بالا دارد. شیائومی که سابقه معرفی گوشی‌های هوشمند با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه را دارد با معرفی و عرضه و این گوشی به احتمال بسیار زیاد با استقبال خوب طرفداران و کاربران روبه‌رو خواهد شد. اما در پشت این ظاهر زیبا چه مشخصات فنی پنهان شده است؟

شیائومی Mi 8

مشخصات فنی شیائومی Mi 8 :

یکی از مهم ترین ویژگی‌های شیائومی Mi 8 وجود حسگر اثر انگشت یکپارچه‌ در این دستگاه است. این حسگر سینپتیکس زیر صفحه نمایش قرار دارد و به نظر می‌رسد که سرعت پردازش و عملکرد در آن بسیار سریع باشد. صفحه نمایش این پرچمدار شیائومی از نوع  OLED انتخاب شده است که با توجه به حضور حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش٬ منطقی است.
با توجه به تصاویر فاش شده٬ این محصول جدید شیائومی از طراحی notch یا بریدیگی بالای صفحه نمایش بهره می‌برد که نوعی حسگر نوری مانند آنچه در سیستم تشخیص چهره هوشمند به کار می‌رود نیز در بالای صفحه نمایش به چشم می‌خورد.لازم به ذکر است که حاشیه‌ها در اطراف صفحه نمایش بسیار باریک شده‌اند که صفحه نمایش بزرگتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. از دیگر مشخصات این پرچمدار شیائومی می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره کرد. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند زیبا که پنل پشتی شیشه‌ای دارد٬ یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ کوالکام است که قدرت پردازش بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد.
با بررسی اطلاعات و تصاویر فاش شده بیش از پیش منتظر معرفی رسمی این پرچمدار شیائومی هستیم تا ببینیم همان‌گونه که کارشناسان حوزه دیجیتال پیش بینی کرده‌اند می‌تواند گوی سبقت را از رقبایش برباید با خیر.


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا