اخبار

تصویری از شیائومی Mi Mix 3 فاش شد

شیائومی امسال پرچم‌دار جدید خود را با نام Mi Mix 3 معرفی و روانه بازار خواهد کرد. امروز تصویری از این تلفن هوشمند فاش شده است که از طریق آن می‌توان با طراحی کلی دستگاه آشنا شد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
سپتامبر سال گذشته بود که کمپانی چینی شیائومی (Xiaomi) نسل دوم از تلفن هوشمند بدون حاشیه خود را با نام Mi Mix 2 معرفی و روانه بازار کرد. در ماه مارس نیز شاهد یک نسخه جدید از این تلفن هوشمند با نام Mi Mix 2s بودیم. حال انتظار می‌رود که این کمپانی سومین نسل از محصول مذکور را به زودی معرفی و روانه بازار کند. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد Mi Mix 3 نامیده خواهد شد. امروز تصویری از این محصول فاش شده است که از طریق آن می‌توان کلیت دستگاه و طراحی آن را مشاهده کرد.

مطالب مرتبط:

محصولات قبلی سری Mi Mix اغلب دارای حاشیه باریک در اطراف نمایشگر بودند و در پایین صفحه نمایش نیز شاهد یک حاشیه نسبتا باریک بودیم. اما به نظر می‌رسد که شیائومی در محصول جدید خود قصد دارد تمام این حاشیه‌ها را حذف کرده و محصولی با حاشیه‌های بسیار باریک روانه بازار کند. با این اوصاف محصول مذکور نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی خواهد داشت. برخلاف نسخه قبلی این تلفن هوشمند، در Mi Mix 3 حاشیه‌ای زیر نمایشگر وجود ندارد و دوربین سلفی نمی‌تواند همانند گذشته در این بخش قرار گیرد. از سوی دیگر حاشیه بالای نمایشگر نیز بسیار باریکی است و فضایی برای قرار دادن این دوربین وجود ندارد. به احتمال زیاد شیائومی نیز همانند Vivo و Oppo سنسور دوربین سلفی را به صورت مکانیکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در صورت نیاز به صورت پاپ آپ از داخل گوشی خارج خواهد شد.
Xiaomi Mi Mix 3
تصویر امروز تنها بخش جلویی Mi Mix 3 را نشان می‌دهد و هیچ تصویری از بخش پشتی این تلفن هوشمند وجود ندارد. اما انتظار می‌رود که این دستگاه ظاهری شبیه به Mi Mix 3 داشته باشد. این بدان معناست که احتمالا در این تلفن هوشمند نیز شاهد بدنه‌ای سرامیکی خواهیم بود. در بخش پشتی دستگاه نیز دوربین محصول به صورت افقی در گوشه بالایی قرار خواهد گرفت و یک فلاش دوگانه LED نیز آن را یاری خواهد کرد. احتمال می‌رود که در این تلفن هوشمند سنسور اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه قرار گیرد.
همانند بسیاری از پرچم‌داران سال ۲۰۱۸ انتظار می‌رود که Mi Mix 3 نیز از پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵ بهره ببرد. به احتمال زیاد ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رم در اختیار این تلفن هوشمند خواهد بود. این محصول از اندروید P در کنار رابط کاربری MIUI استفاده خواهد کرد.
باید توجه داشت که تاکنون کمپانی شیائومی اطلاعاتی در خصوص این محصول ارائه نداده است اما از آنجایی که نسخه قبلی این تلفن هوشمند در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد، چندان دور از ذهن نیست که Mi Mix 3 نیز در این بازه زمانی معرفی شود. شما چه انتظاراتی از پرچم‌دار جدید شیائومی دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا