اخبار تکنولوژی

لپ تاپ تکنو Megabook T1 2023 معرفی شد

تکنو اخیراً لپ‌تاپ Megabook T1 را در هند معرفی کرده که مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل است. اکنون این برند از نسخه جهانی این لپ تاپ به نام تکنو Megabook T1 2023 با سایز ۱۴ اینچی رونمایی کرد. همانطور که از نام آن پیدا بوده، این لپ تاپ ۱۴ اینچی است و از جدیدترین پردازنده اینتل برخوردار است.

Megabook T1 2023 یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی با صفحه‌نمایش FHD+ است که رنگ‌های پر جنب و جوش را با طیف رنگی ۱۰۰ درصد sRGB و روشنایی ۳۵۰ نیت ارائه می‌کند. همچنین دارای گواهی TÜV Eye Comfort برای استفاده راحت طولانی مدت است.

از نظر طراحی، به طرز قابل توجهی باریک بوده و ۱۴.۸ میلی‌متر است و دارای یک بدنه فلزی آلومینیومی که تنها ۱.۳۹ کیلوگرم وزن دارد. در بخش سخت افزاری، از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7-13700H، گرافیک اینتل Iris Xᵉ، رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR4 و یک SSD با ظرفیت ۱ ترابایتی برای ذخیره‌سازی استفاده می‌شود.

این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه ستاره‌ای و دوربین ۲ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی حریم خصوصی برای تماس‌های ویدیویی ایمن، همراه با دکمه پاور اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. کیفیت صدا با Tecno Audio Lab و Dual Mic Plus AI ENC Tech بهبود یافته بوده و صدای فراگیر DTS ارائه می‌دهد.

تکنو Megabook T1 2023 از راه رسید

تکنو Megabook T1 2023

گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi 6 و Tecno Link برای اتصالات بی سیم بدون نقص می‌شود. پورت‌های مختلفی از جمله USB 3.0 و USB 3.1، Type-C، HDMI و کارت خوان TF را ارائه می‌دهد. انرژی این لپ تاپ توسط یک باتری ۷۵ وات ساعتی و یک شارژر نسل بعدی ۶۵ واتی تامین می‌شود که ادعا شده با یک بار شارژ، ۱۸.۵ ساعت استفاده را ارائه می‌دهد.

طبق اعلام این شرکت، لپ‌تاپ ۱۴ اینچی تکنو Megabook T1 2023 به زودی با قیمت اولیه ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. انتظار داریم تکنو بزودی سبد محصول خود را با محصولات مختلفی همراه سازد که مشخصات کلیدی قابل توجهی را ارائه می‌دهد. تکنو اخیرا گوشی فلیپ را معرفی کرده که دارای نمایشگر بیرونی دایره‌ای جذاب و طراحی قابل توجه است.

این برند چینی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند که ویژگی‌های بزرگی دارند. انتظار داریم بزودی شاهد عرضه مدل‌های بیشتری باشیم که هر یک ویژگی‌های خاص خود را داشته و عملکرد مطلوبی می‌تواند از خود نشان دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا