اخبار

تصویری از گوشی جدید نوکیا در اکانت توییتر این شرکت منتشر شد

همه ما با گوشی‌های کمپانی فنلاندی نوکیا خاطره‌های بسیاری داریم، در واقع اولین تلفن همراه خیل عظیمی از کاربران توسط همین کمپانی ساخته شده بود. حالا نیز نوکیا پس از گذشت مدتی طولانی، از بازگشت خود به عرصه تلفن‌های هوشمند خبر داده است. از همان زمان تاکنون خبرهای مربوط به این کمپانی به یکی از داغ‌ترین موضوعات خبرگزاری‌ها تبدیل شده‌اند. باید دید آیا جدیدترین گوشی جدید نوکیا می‌تواند این شرکت را به روزهای اوج خود برگرداند یا نه.
ما بر این باور هستیم که کمپانی فنلاندی نوکیا هنوز هم هواداران زیادی در سراسر کره خاکی دارد، اما بدون طرح و برنامه ریزی مناسب نمی‌توان انتظاری از تلفن هوشمند نوکیا در برابر رقیبان بزرگی همچون اپل و سامسونگ داشت. تاکنون گزارشات مختلف تنها به عرضه این محصولات جدید در اواخر سال ۲۰۱۶ اشاره کرده‌اند و هنوز جزئیات زیادی را پیرامون رونمایی و عرضه گوشی جدید نوکیا در اختیار نداریم.
طبق شایعاتی که پیش از این در فضای وب منتشر شده‌اند، حداقل دو گوشی هوشمند نوکیا تا پایان سال به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسند. دو گوشی اندرویدی نیز در خط تولید این کمپانی فنلاندی قرار دارند، اما عرضه این محصولات بسته به نتایج تست و آزمایشات مهندسان نوکیا در اواخر سال جاری و یا اوایل سال ۲۰۱۷ اتفاق می‌افتد.
حالا نیز به نظر می‌رسد تصویر یکی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی نوکیا رسما در صفحه توییتر این شرکت منتشر شده باشد. در ادامه توجه شما را به این تصویر رسمی و جدید جلب می‌نماییم:
 
گوشی جدید نوکیا
محصولی که در این تصویر مشاهده می‌کنیم به احتمال زیاد یک نمونه اولیه و آزمایشی از تلفن‌های هوشمند جدید کمپانی نوکیا است. با این که به هیچ وجه نمی‌توان به این تصویر اطمینان کرد، اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که گوشی این تصویر یکی از محصولات جدید نوکیا باشد.
در این تصویر منتشر شده در توییتر عبارت “تکنولوژی باید زندگی ما را آسان‌تر کند” به همراه هشتگ هواداران ما فوق العاده هستند (OurFansRock#) و برند نوکیا دیده می‌شود.
متاسفانه در این تصویر فقط نمایی از پشت این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنیم و بدین ترتیب تشخیص این موضوع که گوشی مربوطه جدید و معرفی نشده است بسیار مشکل به نظر می‌رسد. به تصویر بالا نگاهی انداخته و نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا