اخبار

تصویری از نسخه فلت نوت ۷ سامسونگ منتشر شد

کمپانی سامسونگ رسما تایید کرده است که در دومین روز از ماه اوت ۲۰۱۶، گلکسی نوت ۷ (Samsung Galaxy Note 7) را رونمایی خواهد کرد. شایعات و تصاویر مختلفی طی هفته‌های گذشته از این محصول در فضای وب منتشر شده‌اند و کاربران دیگر نیازی به ترسیم کردن ظاهر نهایی آن در ذهن خود ندارند. طبق خبرهای منتشر شده، گلکسی نوت سال جاری تنها در نسخه‌ای با صفحه نمایش خمیده روانه بازار می‌شود. پس علاقه‌مندان به نسخه فلت نوت ۷ باید چه بکنند؟‌ آیا نسخه معمولی این فبلت نیز روانه بازار می‌شود؟
امروز تصویر جدیدی از فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ با صفحه نمایش کاملا تخت و فلت در فضای وب منتشر شد. منبع اصلی لو دهنده این تصویر از ارائه نسخه فلت نوت ۷ سامسونگ خبر داده است.
حالا با این تفاسیر به نظر شما کدام یک از شایعات درست هستند؟‌ آیا تمامی گزارش‌هایی که مبنی بر تک نسخه‌ای بودن نوت ۷ به دستمان رسیده است را باید نادیده بگیریم؟ برخی از منابع در عکس العمل نسبت به این تصویر، دستگاه مربوطه را یک نسخه اولیه و آزمایشی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ دانسته‌اند.

نسخه فلت نوت 7

بنابراین این احتمال وجود دارد که مهندسان کره‌ای چنی پیش این مدل اولیه را حذف کرده و تنها بر ساخت فبلتی با صفحه نمایش خمیده تمرکز کرده‌اند. اگر این موضوع درست باشد، پس حرف دیگری در این زمینه باقی نمی‌ماند. لازم به ذکر است که حضور حسگر چشمی آیریس در گلکسی نوت ۷ که از مدت‌ها پیش پیرامون آن صحبت شده بود، در این تصویر تایید شده است. در این تصویر جدید نمی‌توان نکته جدیدی را در مورد فبلت سال ۲۰۱۶ کمپانی سامسونگ استخراج کرد.
در شرایطی که اکثر تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند، از جمله اپل، با تولید نسخه‌های مختلف از محصولات خود به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند، امیدواریم سامسونگ نیز با تولید نسخه‌های متنوع از گلکسی نوت ۷ بتواند هر کاربر را با سلیقه خاص خود جذب کند. نظر شما در مورد این خبر و تصویر لو رفته از نسخه فلت نوت ۷ سامسونگ چیست؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا